اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود:

مجلس شمرکشی از دورود در تهران به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود گفت: به مناسبت گرامیداشت 9 دی نمایش برگزیده مجلس شمرکشی کاری از گروه تئاتر و نمایش شهرستان دورود در تالار محراب تهران به نمایش در آمد.

مجلس شمرکشی از دورود در تهران به روی صحنه رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت الاسلام علی ارکبان عصر امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های لرستان در دورود گفت: این نمایش قبلاً برای اجرا در یادواره ملی تئاتر تجلی بصیرت تهران در بخش مسابقه‌های صحنه‌ای انتخاب شده بود.
وی اظهار داشت: نمایش مجلس شمرکشی یادآور حرکات ناجوانمردانه شمر در برخورد با اصحاب و یاران امام حسین (ع) در صحرای کربلا است.
ارکبان در ادامه گفت: این نمایش برگزیده به نویسندگی و کارگردانی آقایان علی رحمانیان و حجت‌الله خادمفرد و بازیگری شاخص علیرضا قائد، محمود صفری و حجت‌الله خادمفرد به روی صحنه رفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود گفت: یادواره ملی تئاتر تجلی بصیرت با شرکت گروه‌های مختلف از سراسر کشور از تاریخ ششم دی‌ماه سال جاری آغاز و امروز شنبه با معرفی برگزیدگان نهایی در تالار وحدت تهران به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ص30



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول