اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد پارس‌آباد خبر داد:

برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد گفت: پانزدهمین جشنواره تئاتر منطقه مغان در اواخر بهمن ماه سال جاری در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.

برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر در پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد پارس‌آباد، جابر ایزدپناه اظهار داشت: جشنواره تئاتر منطقه مغان با هدف کشف استعدادها و ایجاد بستری برای رشد هنرمندان نمایش منطقه‌ دشت مغان، ارتقای سطح کیفی هنر اصیل نمایش، خلق آثار فاخر و برجسته نمایشی و نیز ترویج اجرای عمومی در سطح منطقه برگزار می‌شود.
این مسئول ابراز داشت: در این جشنواره آثار برتر هنرمندان به منظور حضور در مجامع و رویدادهای تئاتر استان و کشور معرفی خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد با اشاره به شرایط عمومی شرکت در این جشنواره، بیان داشت: متون نمایشی ایرانی و به خصوص آثار هنرمندان بومی و جوان در اولویت قرار می‌گیرد و بدیع بودن و خلاقیت در خلق آثار، در ارزیابی هیئت انتخاب تاثیرگذار است.
ایزدپناه با اعلام اینکه نمایش‌های ارائه شده باید تولید جدید گروه باشد، خاطرنشان کرد: جشنواره به شکل رقابتی برگزار خواهد شد و جوایز ویژه‌ای به نفرات برتر بازیگری، کارگردانی، متن، طراحی صحنه، لباس و آفیش تعلق می‌گیرد.
این مسئول با یادآوری اینکه به گروه‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، مساعدت مالی خواهد شد، از متقاضیان شرکت در پانزدهمین جشنواره تئاتر مغان خواست به پیوست درخواست کتبی، سه نسخه از متن نمایشی پیشنهادی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
ایزدپناه، مهلت ارسال متن و یا متون نمایشی پیشنهادی را به دبیرخانه جشنواره، دهم دی ماه و اعلام نتایج بازخوانی را سیزدهم دی ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمانی، مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد با بیان اینکه دبیرخانه دایمی جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد مستقر است، از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی به نشانی www.namayeshparsabad.blogfa.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول