اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی؛

نمایش تئاتر «برگزین» در منوجان روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن نمایش شهرستان رودان گفت: نمایش تئاتر «برگزین» که برگرفته از آیین عاشورا است، در آستانه اربعین حسینی در شهرستان منوجان به اجرای عمومی درمی‌آید.

نمایش تئاتر «برگزین» در منوجان روی صحنه می‌رود
حسین درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: در راستای سیاست‌های مرکز هنرهای نمایشی کشور و تبادل گروه‌های نمایشی بین استانی گروه انجمن نمایش «سیاه‌ژن» نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی افزود: این گروه با نمایش «برگزین» از شهرستان رودان پیش‌قدم شده و نخستین اجرای نمایش بین استانی را در شهرستان منوجان به روی صحنه می‌برد.
درویشی تصریح کرد: نمایش «برگزین» که برگرفته از آیین عاشورا است، در آستانه اربعین حسینی به اجرای عمومی درمی‌آید.
وی ابراز داشت: از هشتم دی‌ماه به مدت پنج شب در سالن دبیرستان فاطمیه قلعه شهرستان منوجان این نمایش به روی پرده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود.
به گزارش فارس، نمایش «برگزین» برگزیده بیست و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان و شرکت‌کننده در جشنواره منطقه‌ای استان یزد است.
حمیدرضا آزرنگ نویسنده، حسین درویشی کارگردان، طیبه رحیمی دستیار کارگردان، نیره کمالی مدیر صحنه، عارف نیکخواه گریم و حیدر رشیدی‌نژاد، منصور برقی و علی درویشی نیز موسیقی این گروه نمایش را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص30
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول