اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی:

انتخابات سمبل مردم‌سالاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: برگزاری انتخابات سالم نشان‌دهنده وجود حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری در یک کشور است.

انتخابات سمبل مردم‌سالاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مشارکت اجتماعی اقشار مختلف مردم قلمداد می‌شود به طوری که در استان ما هم مانند سایر مناطق کشور، با حضور توده‌های مردمی انتخابات باشکوهی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه تضمین‌کننده مشارکت اجتماعی است به طوری که در طول 33 سال بعد از پیروزی انقلاب، در زمینه برپایی انتخابات سالم و باشکوه کارنامه کم‌نظیری برای کشورمان در دنیا به ثبت رسیده است.
علی‌نژاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را مایه یاس دشمنان دانست و تصریح کرد: ملت ایران با حضور خود در صفوف فشرده در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شوند زیرا ملت ایران بدون دخالت عوامل خارجی، در تعیین سرنوشت کشورشان شرکت می‌کنند.
این مسئول به نقش خطیر رسانه‌های جمعی برای بسترسازی در جامعه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید در راستای آماده کردن جامعه و اقشار مختلف برای خلق حماسه دیگر در 12 اسفند ماه همت کنند که در این راستا باید از همه ظرفیت‌های خود به شکل گسترده در راستای منافع ملت و نظام، نهایت استفاده را کنند چرا که دشمنان به برگزاری این انتخابات در کشورمان چشم دوخته‌اند.
علی‌نژاد به خلق حماسه 9 دی در سال 1388 اشاره کرد و گفت: این حماسه از بلوغ سیاسی و فکری هم‌وطنانمان در مناطق مختلف کشور نشأت گرفته به طوری که مردم با هوشمندی کامل پس از انتخابات سال 1388، به محض ظهور فتنه‌های داخلی و پشتیبانی خارجی از آنها، برای حمایت از نظام و رهبری با اقتدار و عزمی راسخ وارد صحنه شدند و توطئه‌ها را با درایت خود خنثی کردند.
این مسئول به تحریم‌های ایادی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی با همراهی مردم انواع طرح‌های اقتصادی و اجتماعی در سطح وسیع به اجرا در می‌آید به طوری که این موضوع هم یکی از نمادهای همبستگی ملی در کشورمان قلمداد می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول