اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سروآباد خبر داد

جمع‌آوری 3.1 میلیارد ریالی زکات در سروآباد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد سروآباد از جمع‌‌آوری 3 میلیارد و 173 میلیون ریال زکات از ابتدای سال‌جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 3.1 میلیارد ریالی زکات در سروآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا خوشبخت صبح امروز در دیدار شورای زکات سروآباد با امام جمعه این شهرستان، از رشد 608 درصد جمع‌آوری زکات نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 3 میلیارد و 173 میلیون و 861 هزار ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

* رشد 192 درصدی توزیع صندوق صدقات در سروآباد

وی همچنین از رشد 192 درصدی توزیع صندوق‌های صدقات در این شهرستان نسبت به سال 89 خبر داد و افزود: میزان صندوق‌های صدقات در سال گذشته در این شهرستان 600 عدد بوده که امسال با توزیع یک‌هزار و 200 صندوق دیگر این میزان به یک هزار و 800 عدد رسیده است.
به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد، توزیع این میزان صندوق صدقه با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد مردم انجام شده که بازخورد بسیار خوبی داشته است.
خوشبخت این اقدام را فرصتی مناسب برای جمع‌آوری صدقات و افزایش درآمدهای مردمی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و تبلیغات موثر روحانیون که همواره این نهاد را در اجرای برنامه‌های این حوزه همراهی کرده‌اند، زمینه جذب هرچه بیشتر این کمک‌ها را فراهم کنند.
وی از مردم این شهرستان به عنوان مردمی خیر و نوع‌دوست نام برد و ادامه داد: مردم سروآباد در سایه تعالیم اسلامی و اعتقادات مذهبی خود همواره در انجام کارهای خیر و کمک به همنوعان خود و ادا  فریضه‌های الهی از جمله پرداخت زکات پیشرو بوده‌اند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سروآباد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری هرچه بیشتر مردم، مسئولین، روحانیون، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی اقدامات ارزشمندی در این شهرستان صورت گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول