اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی:

شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال حرف‌های زیادی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و بازی‌های این تیم گواه این مدعا است.

شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال حرف‌های زیادی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، فرج‌الله فرج‌اللهی، افزود: تیم شهرداری تبریز در فصل جدید لیگ برتر به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است و بازی زیبای روز یکشنبه از هفته دهم برابر سایپای البرز بدون شکست توانایی این تیم را بیشتر نمایان کرد.
وی، درباره برنامه‌های هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی در خصوص حمایت از تیم شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر کشور گفت: ‌جا دارد از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و سازمان ورزش شهرداری تبریز تشکر و قدردانی شود و هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی هدفی جز قرار گرفتن تیم والیبال شهرداری در بین سه تیم برتر ایران ندارد.
تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با وجود شایستگی و ارائه یک بازی خوب، مقابل تیم قدر و صدرنشین سایپای البرز تن به شکست داد.
در این بازی که شامگاه یکشنبه و با حضور نزدیک به 3 هزار تماشاگر مشتاق والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، تیم میهمان با نتیجه سه بر دو به برتری دست یافت و روند پیروزی‌های متوالی خود را حفظ کرد.
در این بازی که دو ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید، شهرداری تبریز در گیم‌های اول و سوم و با نتایج 25 بر 17 و 25 بر 20 مقابل حریف خود به برتری رسید اما در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم و به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 23 و 15 بر هفت مغلوب میهمان خود شد اما توانست یک امتیاز از این بازی به جمع امتیازات خود بیافزاید.
حمید راهجردیان داور اول بازی بود و بهرام سلیمانی نیز به‌عنوان داور دوم در کنار زمین حضور داشت.
شهرداری با کسب یک امتیاز از این بازی 16 امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند و سایپا نیز با 28 امتیاز همچنان بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
شهرداری روز چهارشنبه این هفته و در هفته دوازدهم این رقابت‌ها در تبریز میزبان پیکان خواهد بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول