اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل محقق نشدن تعهدات مالی

بلغاری‌های تیم والیبال بندرعباس به کشورشان بازگشتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: دو بازیکن خارجی این تیم به دلیل عمل ‌نکردن مسئولان به تعهدات‌شان و عدم محقق شدن بحث مالی قرارداد، به کشورشان بلغارستان بازگشتند.

بلغاری‌های تیم والیبال بندرعباس به کشورشان بازگشتند
فرهاد اعرابی قبل دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: چهار بازیکن اصلی و مهره‌های کلیدی تیم خود را مقابل کاله مازندران در ترکیب نداریم.
وی با اعلام علت باخت‌های متوالی بندر عباس در لیگ برتر به بازگشت دو بازیکن خارجی این تیم به کشورشان اشاره کرد و گفت: «استانیسلاو پتکف» و «الکساندر گوریاتکف» دو بازیکن خارجی این تیم به دلیل عمل ‌نکردن مسئولان به تعهدات‌شان و عدم محقق شدن بحث مالی قرارداد به کشورشان بلغارستان بازگشتند.
اعرابی با تاکید اینکه دو بازیکن دیگر این تیم نیز در مصدومیت به سر می‌برند، بیان داشت: رامین بابایی و توحید دادرس نیز از بازیکنان موثر این تیم هستند که بابایی به علت مشکلات جسمانی نمی‌تواند بازی کند، ولی دادرس به طور کامل لیگ برتر والیبال امسال را از دست داده زیرا در گیم دوم مقابل سایپا که تیم ما 15 بر 11 از حریف البرزی پیشی گرفته بود رباط صلیبی پاره کرد و باید زیر تیغ جراحی برود.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری آلومینیوم المهدی بندرعباس در مورد تصمیم‌های باشگاه برای برگشت بازیکنان خارجی تیم‌اش افزود: این دو بازیکن به دلیل عدم دریافت مبلغ قراردادشان به بلغارستان برگشتند، ما مراتب را به باشگاه گزارش دادیم همچنین باشگاه نیز با فدراسیون مکاتباتی را داشت و باید منتظر نتیجه تصمیمات باشگاه و فدراسیون والیبال باشیم. 
 
* بابایی و دادرس قطعا به بازی مقابل کاله مازندران نمی‌رسند
اعرابی با اشاره به سرنوشت آلومینیوم المهدی در پایان نیم فصل اول و همچنین پایان لیگ برتر گفت: تلاش زیادی داریم تا خود را در پایان نیم فصل اول به جایگاه دهم یا یازدهم برسانیم البته تعریفی که ما برای خودمان در ابتدای فصل داشتیم کسب جایگاه بین 8 تا 10 بود که بر اساس آن دست به جذب بازیکن و برآورد هزینه زدیم.
سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس اعلام کرد: ماندن ما در لیگ برتر مسجل است، زیرا با تیم بعدی خود شش امتیاز فاصله داریم البته چشم‌انداز ما حضوری بهتر در لیگ برتر سال آینده است تا با استفاده از جوانانی که آینده درخشانی دارند و از لیگ دسته یک آلومینیوم را به لیگ برتر آوردند، خوش بدرخشیم.
وی با اشاره به نقش بازیکن‌سازی این تیم یادآور شد: شهرام محمودی که امسال در کاله توپ می‌زند سال گذشته یکی از بهترین‌های تیم ما بود البته محمد بیگلو را از کاله به بندرعباس آوردیم که قبلاً این بازیکن برای آلومینیوم بازی می‌کرد.
اعرابی حضور بابایی و دادرس را در ترکیب آلومینیوم برای حضور در ترکیب مقابل کاله را منتفی دانست و گفت: این دو بازیکن اصلی بندرعباس قطعا بازی امروز مقابل کاله را از دست خواهند داد.

* درصد دریافتی بازیکنان و کادر فنی از باشگاه صفر است
سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: تاکنون بازیکنان و کادر فنی مبلغی از قرارداد خود را از باشگاه دریافت نکردند و درصد دریافتی آنها از باشگاه صفر است. 
اعرابی ابراز داشت: امیدواریم در آمل بازی زیبایی از خود به نمایش بگذاریم.
وی با اعلام اینکه بازی در مقابل تماشاگران باعث خوشحالی ما است، گفت: ما هم متاسفیم که حاشیه دیدار هفته گذشته در این شهرستان باعث بدون تماشاگر شدن بازی مقابل نماینده مازندران شد، امیدواریم که این حوادث در آینده تکرار نشود تا کاله پرمهره همیشه در اوج بوده و دچار دردسر بیشتر نشود.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری آلومینیوم المهدی بندرعباس با اشاره به اینکه در 11 بازی گذشته لیگ برتر والیبال تنها سه پیروزی داشتیم، افزود: با هشت امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر جای داریم.
اعرابی درباره ترکیب تیمش یادآور شد: برای هر تیم لیگ برتری تقسیم‌بندی خاصی داریم، برای بعضی تیم‌ها نیاز به صرف نیرو و توان بیشتری داشته، ولی در آنالیز خود برای برخی تیم‌های دیگر لازم دیدیم که مقابل‌شان پیروز از زمین بیرون بیاییم البته کاله مازندران از تیم‌هایی است که باید مقابلش بازی خوب و تماشاگرپسندی داشته باشیم تا به حداکثر امتیاز لازم دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه کاله مازندران امسال بازیکنان ملی‌پوش و مهره‌های موثر زیادی را جذب کرده، ابراز داشت: از زمانی که کاله در دسته یک کشور بازی می‌کرد با این تیم و کادر فنی‌اش آشنا هستم البته هر دو تیم تا حدودی شرایط یکسانی دارند و بازی‌های قبلی خود را باختند، ما هفته گذشته را مقابل هاوش گنبد شکست خوردیم و کاله در خانه مقابل گیتی‌پسند شکست را پذیرفت.
اعرابی اضافه کرد: نماینده بندرعباس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است، به هر حال شرایط ما نسبت به دیگر تیم‌ها تفاوت زیادی دارد زیرا مجبوریم بعد طی مسافت‌های زیاد در هر بازی به دیدار حریفان برویم و اکثر هفته‌های لیگ برتر را با دو پرواز هوایی برگزار می‌کنیم.
اعرابی با اعلام اینکه بازیکنان، کادر فنی و مربیان آلومینیوم چندین ماه است که حقوق و مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند، بیان داشت: باید با وضعیت باشگاه کنار بیاییم، زیرا باشگاه از امکانات برای تیم ما چیزی کم نگذاشت؛ ولی نتوانسته قراردادها را تا اینجای کار برآورده کند البته مشکلاتی وجود دارد که مسئولان این کارخانه در حال حل آن هستند.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری آلومینیوم المهدی بندرعباس متذکر شد: به هر حال این باشگاه دولتی است و مشکل قانونی برایش پیش آمده که در حال مرتفع شدن است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول