اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

عده‌ای می‌خواهند وحدت اصولگرایان را زیر سوال ببرند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان گفت: امروز عده‌ای به دنبال این هستند که با برخی اقدامات وحدت اصولگرایان را زیر سئوال ببرند.

عده‌ای می‌خواهند وحدت اصولگرایان را زیر سوال ببرند
حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت منسجم شورای وحدت اصولگرایان استان و هماهنگی و تعامل موجود در آن اظهار کرد: رصد حرکت‌های کلی جریان‌های مختلف، بررسی سوابق افراد علاقه‌مند به کاندیداتوری انتخابات دوره نهم مجلس، نوع گرایش و فعالیت این افراد در حزب و گروه، جایگاه مردمی و میزان مقبولیت آنها در دستور کار این شورا قرار دارد به طوری که به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.
وی با بیان اینکه اصولگرایان در پی کار سنجیده هستند، گفت: در پی جلسات و نشست‌های برگزار شده موضوع بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای اصولگرایان در حال انجام است.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان همدان تأکید کرد: شورای وحدت اصولگرایان به موضوع مشروعیت و مقبولیت کاندیداها توجه دارد به همین دلیل با دقت نظر و به دور از عجله نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.
به گفته وی شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خود را در ارتباط با مصاحبه رو در رو با داوطلبان آغاز کرده و این کار با دقت در حال انجام است.
فلاحی با بیان اینکه شاخص‌های 40 گانه‌ای برای اصولگرایی طراحی شده است، تصریح کرد: امروز عده‌ای به دنبال این هستند که با برخی اقدامات وحدت اصولگرایان را زیر سئوال ببرند که از این رو لازم است تا اصولگرایان با داشتن سعه‌ صدر و برخورداری از نگاه بلند به مسائل مانع از موفقیت این افراد در رسیدن به اهداف خود شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ابراز نگرانی دو جبهه در ارتباط با وحدت و اتحاد اصولگرایان پرداخت و ابراز کرد: جریان اصلاح‌طلبان معاند و یا همان بقایای جریان فتنه یکی از این گروه‌ها به شمار می‌روند که از اتحاد اصولگرایان ضربه می‌بینند.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان همدان ادامه داد: جریان انحرافی نیز با سوء استفاده از سرمایه بیت‌المال روند تخریب اصولگرایان را در دستور کار خود دارند که البته این رویکرد از قبل نیز به صورت مخفیانه در حال انجام بود.
به گفته وی جریان انحرافی با فعالیت خود، برخی از افراد را وارد گروه فتنه کرد و در حال حاضر نیز با صرف هزینه‌های کلان تخریب چهره اصولگرایان را در برنامه کاری خود دارد.
فلاحی تصریح کرد: افرادی که تحت عنوان اصولگرایی وارد عرصه می‌شوند باید مراقب باشند که توسط جریان انحرافی شکار نشوند.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی در پی استفاده از مهره‌های ساده‌لوح و ورود آنها به جریان اصولگرایی هستند، گفت: جریان انحرافی می‌خواهد وقتی این افراد به کمک اصولگرایان رأی آوردند، آنها را با استفاده از اموال باد آورده از بیت‌المال مصادره کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول