اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

انتخابات مجلس رویدادی مهم در اوایل دهه چهارم انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم سیاسی و اجتماعی در اوایل دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتخابات مجلس رویدادی مهم در اوایل دهه چهارم انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در شورای اداری بشرویه اظهار داشت: با آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی یک رخداد مهم و تاثیرگذار در امور سیاسی و اجتماعی کشور آغاز شده که همه افراد به ویژه مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید خود را برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این مهم آماده کنند.
وی با اشاره به شیطنت‌های دنیای استکباری در هدایت جریان فتنه گفت: تصرف هواپیمای فوق مدرن بدون سرنشین جاسوسی و دستگیری مهره اصلی شبکه جاسوسی سازمان سیا در ایران اسلامی، ضربه سختی را به اعتبار رژیم‌های آمریکایی و صهیونیستی وارد کرد.
فرماندار بشرویه یادآور شد: اما هوشیاری و مراقبت همه آحاد ملت برای مقابله با ترفندهای جدید دشمنان امری اجتناب‌ناپذیر است چرا که دشمن شکست خورده سعی دارد در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی با چهره‌ای جدید وارد صحنه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی شده و بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند. 
پورسلطانی از تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی هم خواست تا از هم‌اکنون در مورد آزادسازی نیروهای مورد نیاز و همچنین وسایط نقلیه برای ستادهای اجرایی و نظارتی این دوره از انتخابات پیش‌بینی های لازم را به عمل آورند.
وی همچنین در مورد اجرای طرح تحول اقتصادی در راستای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: اجرای این طرح گام بسیار خوبی را در برقراری عدالت اجتماعی برداشته است و به صورت میانگین بین شش تا هفت در مصرف آب، حامل‌های انرژی و حوادث جاده‌ای در سطح کشور کاهش داشته است. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول