اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

حقوق بازنشستگان فرهنگی روز به روز کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: روز به روز حقوق بازنشستگان فرهنگی کاهش می‌یابد و این موضوع مشکلات آنها را در سطح جامعه افزایش می‌دهد.

حقوق بازنشستگان فرهنگی روز به روز کاهش می‌یابد
رضا باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات بازنشستگان فرهنگی اظهار داشت: در حال حاضر انتظارات این افراد از یک نظام اسلامی برآورده نمی‌شود و مجریان قانون به صورت کامل قانون را نسبت به این قشر از جامعه اجرا نمی‌کنند.
وی به ضرورت اجرای قانون نسبت به بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و افزود: این افراد در دوران بازنشستگی خود با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند و عدم اجرای کامل قانون نیز زندگی آنها را درد‌آور‌تر کرده است.
معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه این افراد خواستار عدالت هستند، تصریح کرد: عدالت باید بر اساس ویژگی‌های یک نظام اسلامی در میان تمام اقشار مختلف جامعه اجرا شود و تحقق این موضوع از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه دولت قانون را نسبت به مطالبات بازنشستگان فرهنگی زیر پا گذاشته است، اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر یک هزار و 500 شکایت و دادخواست از سوی کانون بازنشستگان فرهنگی استان به دیوان عدالت اداری ارسال شده است و دولت آرا صادر شده از دیوان عدالت اداری را به عنوان یک دادگاه اسلامی اجرا نمی‌کند.
باغبانی با اشاره به اینکه انصاف و عدالت در میان این قشر از جامعه حکم‌فرما نیست، تاکید کرد: روز به روز حقوق بازنشستگان فرهنگی کاهش می‌یابد و این موضوع مشکلات آنها را در سطح جامعه افزایش می‌دهد.
وی ادامه داد: مسئولان باید مدافع حقوق این افراد باشند و با اجرای قانون و عدالت نسبت به آنها از آسیب‌پذیری این قشر از جامعه جلوگیری کنند.
معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه آرای دیوان عدالت اداری نیز به نفع این افراد صادر شده است، گفت: با توجه به این موضوع و آرای دیوان عدالت اداری مطالبات بازنشستگان فرهنگی هنوز پرداخت نشده است.
وی به پا‌فشاری‌های این افراد برای احقاق حقوق خود اشاره کرد و بیان داشت: این افراد همواره برای دست‌یابی به این موضوع تلاش می‌کنند و این قشر از جامعه به حمایت‌های مسئولان نیازمند هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول