اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان:

42هزار اصفهانی در کانون بازنشستگان فرهنگی عضو هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: 42هزار و 53 نفر بازنشسته در کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان وجود دارد.

42هزار اصفهانی در کانون بازنشستگان فرهنگی عضو هستند
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تمام مدیران امروز از تربیت‌یافتگان معلمان دیروز هستند، اظهار داشت: اصفهان یکی از مهم‌ترین شهر‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود و وجود فرهنگیان موجود در این شهر گویای این موضوع است.
وی به تعداد افراد وظیفه‌بگیر موجود در این کانون اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 7هزار و 46 نفر وظیفه‌بگیر در سطح استان عضو کانون بازنشستگان فرهنگی هستند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: وظیفه‌بگیران افرادی هستند که سرپرست بازنشسته فرهنگی آنها فوت شده است و در حال حاضر این افراد به عنوان ورثه و فرزندان فرد فوت شده از خدمات کانون استفاده می‌کنند.
وی به اعضای این کانون در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: 42هزار و 53 نفر بازنشسته در کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان وجود دارد.
روستایی با اشاره به تعداد این افراد در شهرستان اصفهان تاکید کرد: بیش از 22هزار بازنشسته فرهنگی در شهر اصفهان وجود دارد که حدود 15هزار نفر از آنها عضو این کانون هستند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان به مشکلات موجود میان این قشر از جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تبعیض میان فرهنگیان شاغل و بازنشسته موج می‌زند و بی‌توجهی به این قشر از جامعه مشکلات آنها را در زمینه‌های مختلف افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به افزایش تورم و نتایج ناشی از آن در سطح جامعه اضافه کرد: در حال حاضر درآمد‌های این افراد به میزان بسیاری کاهش یافته و افزایش تورم نیز آسیب‌پذیری آنها را در بسیاری از موارد افزایش داده است.
روستایی با اشاره به اینکه عدالت نسبت به این افراد رعایت نمی‌شود، گفت: عدالت تنها در قالب واژه‌ها و در کتاب‌ها پیدا می‌شود اما بازنشستگان فرهنگی هیچ عدالتی را به معنای واقعی در جامعه نمی‌بینند.
وی اظهار داشت: تمام بازنشستگان فرهنگی با عشق و علاقه در راه معلمی گام برداشته‌اند و سازندگی و پویایی کشور به دستان این افراد محقق شده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به این افراد به صورت ویژه توجه کنند، تاکید کرد: بی‌توجهی به فرهنگیان بازنشسته به کشور آسیب می‌زند و مسئولان باید با توجه به آنها فشار‌های اقتصادی و مشکلات این افراد را کاهش بدهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول