اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

حقوق بازنشستگان فرهنگی بر اساس نرخ تورم نیست

خبرگزاری فارس: معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: در حال حاضر حقوق بازنشستگان فرهنگی بر اساس نرخ تورم نیست و افزایش نرخ تورم مشکلات آنها را در جامعه افزایش داده است.

حقوق بازنشستگان فرهنگی بر اساس نرخ تورم نیست
رضا باغبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دولت باید با برنامه‌ریزی مشکلات و چالش‌های فرهنگیان بازنشسته را در سطح جامعه جلوگیری کند، اظهار داشت: مشارکت و هم گامی مردم مبارز و انقلابی ایران باید در تمام زمینه‌ها حفظ شود و مسئولان و مجریان قانون باید به دنبال برطرف شدن فاصله‌های طبقاتی موجود در جامعه باشند.
وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی خواستار دیون خود هستند، اضافه کرد: در حال حاضر زندگی و معیشت این افراد با مشکلات بسیاری مواجه شده است و مسئولان عدالت و انصاف را میان این افراد رعایت نمی‌کنند.
معاون پیگیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه حقوق این قشر از جامعه بر اساس نرخ تورم نیست، تصریح کرد: حقوق بازنشستگان فرهنگی روز به روز کاهش می‌یابد و افزایش نرخ تورم نیز سفره بازنشستگان فرهنگی را خالی کرده است.
وی به ضرورت توجه مسئولان به این موضوع اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی مسئولان نسبت به این افراد و عدم پرداخت مطالبات آنها سبب فاصله گرفتن فرهنگیان بازنشسته از نظام و جامعه شده است و مسئولان باید با حمایت از این قشر از جامعه از ایجاد فاصله میان آنها و نظام جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.
باغبانی تاکید کرد: انصاف و عدالت باید در سطوح مختلف جامعه و در میان اقشار مختلف مردم رعایت شود و در حال حاضر بازنشستگان فرهنگی از تبعیض‌های موجود در جامعه رنج می‌برند.
وی با اشاره به انتظارات این افراد از مسئولان بیان داشت: اجرای واقعی و کامل قانون نسبت به بازنشستگان فرهنگی از مهم‌ترین خواسته‌های این افراد از مجریان قانون است و اجرای درست قانون در سطح جامعه بسیاری از مشکلات این افراد را کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول