اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

مسئولان در پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی کوتاهی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: مسئولان و مجریان قانون در پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی کوتاهی می‌کنند و حقوق این افراد در سطح جامعه نادیده گرفته شده است.

مسئولان در پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی کوتاهی می‌کنند
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان فرهنگی از عملیاتی نشدن وعده‌های مسئولان نسبت به آنها خسته شده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر درصد آسیب‌پذیری بازنشستگان فرهنگی با مطرح شدن برخی از موضوعات و عملیاتی نشدن این وعده‌ها نسبت به این افراد افزایش یافته است.
وی به یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در کشور نسبت به این قشر از جامعه اشاره کرد و افزود: طی ماه‌های گذشته بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته در سطح کشور مطرح شده است اما در حال حاضر این افراد با عملیاتی نشدن این بیمه مواجه شده‌اند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه از زمان مطرح شدن این بیمه این قشر از جامعه با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر بازنشستگان فرهنگی در زندگی خود با بیماری‌ها و مشکلات بسیاری مواجه هستند و این افراد برای اینکه بیمه طلایی در مورد آنها اجرا شود، اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فرهنگیان بازنشسته امید خود را نسبت به آینده از دست داده‌اند، اضافه کرد: این قشر از جامعه در مسیر این اقدامات با آسیب‌های بسیاری مواجه شده‌اند که هم‌اکنون خبری از عملیاتی شدن این بیمه نسبت به این افراد نیست.
روستایی با اشاره به اینکه مطالبات این افراد مربوط به سال‌های گذشته است، تاکید کرد: در حال حاضر مسئولان و مجریان قانون در پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی کوتاهی می‌کنند و این قشر از جامعه از دولت و مسئولان خواستار پرداخت کامل حقوق خود هستند.
وی بیان داشت: عدالت باید نسبت به تمام افراد جامعه رعایت شود و عدالت محوری در جامعه امروز شعاری بیش نیست.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اینکه امیدواری باید در روحیه بازنشستگان فرهنگی زنده شود، گفت: بازنشستگان فرهنگی اصفهان برای دریافت مطالبات خود به مجاری قانونی متوسل شده‌اند اما نا‌امیدی در میان عموم بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح کشور موج می‌زند.
وی اظهار داشت: دولت باید صدای فرهنگیان بازنشسته را گوش کند و با توجه به این افراد و پرداخت مطالبات آنها از افزایش آسیب‌پذیری این قشر از جامعه جلوگیری کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول