اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است

برگزاری 70 کلاس آموزش کشاورزی در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 70 کلاس آموزش کشاورزی به ‌منظور ارتقاء سطح فعالیت‌های کشاورزان زن و مرد این شهرستان برگزار شده است.

برگزاری 70 کلاس آموزش کشاورزی در هندیجان

حمید مطرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جهاد کشاورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت کشاورزان و زمین‌داران این منطقه تاکنون اقدامات مؤثر و قابل قبولی ارائه کرده است.

وی افزود: در این راستا با تدارک برنامه‌های ویژه آموزشی اطلاعات نظری و عملی مطلوب و بهینه‌ای در اختیار کشاورزان قرار داده است.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 70 کلاس یک روزه آموزشی در روستاهای شهرستان با هدف آموزش بیش از یک هزار و 400 نفر از بهره‌برداران زن و مرد در بخش کشاورزی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: هم‌چنین سه دوره فنی و حرفه‌ای چند روزه در شهرستان برگزار شد و مدارک فراگیران برای دریافت گواهینامه دوره مربوط به جهاد کشاورزی استان خوزستان ارسال شده است.

مطرودی عنوان کرد: با توجه به رشد روزافزون علوم به ‌ویژه در بخش کشاورزی برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در این راستا باید توجه بیشتری به بخش آموزش و ترویج در بخش کشاورزی شود.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان خطاب به مسئولان استانی گفت: بخش کشاورزی این شهرستان باید بیش از پیش توسط مسئولان مربوطه در استان حمایت شود.

وی بیان کرد: کشاورزی از مهمترین منابع درآمدی و معیشتی مردم این منطقه به‌شمار می‌رود به ‌همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مطرودی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت‌ ویژه و مطلوب از بخش کشاورزی در شهرستان روز به روز شاهد توسعه و رونق کشاورزی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول