اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

ایجاد نفاق سیاست جدی دشمنان است

خبرگزری فارس: استاندار مازندران گفت: ایجاد نفاق و برهم زدن آرامش جامعه، سیاست جدی دشمنان است.

ایجاد نفاق سیاست جدی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید علی اکبر طاهایی جمعه شب در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد جامع نکا اظهار داشت: راهبرد و استراتژی دشمنان در برهم زدن اتحاد و همبستگی جامعه اسلامی ایران است و هر زمان با شکل خاصی در این رابطه وارد می‌شوند.
وی بیان داشت: کودتاهای فراوان دشمن و اتفاقات داخلی همچون اتفاقات گنبد و آمل و... از جمله برنامه‌های دشمن در براندازی نظام از آغاز بوده و به دنبال این راهبرد استراتژیک خود اکنون با تحریم‌های مختلف و برنامه‌های متفاوت می‌خواهند آرامش جامعه ما را برهم زنند.
استاندار مازندران افزود: این نظام حتی برای یک روز هم بدون دشمن نبود و تمام روزها و لحظات آن با دشمن گذشته است، اما دراین رابطه هوشیاری مردم و درایت رهبری، مانع اثربخشی برنامه‌های دشمنان شده است.
طاهایی یادآور شد: تا به امروز در هر موقعیتی دشمنان با فتنه‌انگیزی در پی ایجاد فتنه در داخل نظام بودند تا وحدت امت اسلامی را خدشه‌دار کنند و با رخنه در صفوف ملت ایران، آنان را از درون پوچ کنند که موفق نشدند،چرا که خداوند با حق‌طلبان است.
وی با بیان اینکه هر انتخاباتی دارای قاعده و روش خاص خود است، تصریح کرد: انتخابات در ایران بر پایه رای اکثریت و مسابقه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم است و عده‌ای که به خط پایان می‌رسند و پیروز میدان می‌شوند باید در ارائه خدمت تلاش کنند و بقیه کمک کار وی باشند.
استاندار مازندران اضافه کرد: انتخابات یک مشارکت سیاسی است که باید هوشمندانه و با بصیرت لازم  انجام شود.
به گفته طاهایی ایمان، بصیرت و ولایت‌مداری اقشار مختلف مردم را سه عنصر ویژه و تعیین‌کننده در خلق حماسه نهم دی عنوان کرد که موجب ماندگاری این حماسه شد.
وی ادامه داد: مردم در نهم دی با حضور چشمگیر در راهپیمایی نهم دی، این روز را در تاریخ نظام اسلامی ماندگار کردند.
طاهایی ابراز داشت: بصیرت توام با آموزه‌های دینی، محرم  و ولایت‌مداری موجب ماندگاری نهم دی در تاریخ این انقلاب شد و تا زمانی که این عوامل بر ملت ما حکمفرما باشد، مغلوب دشمن نمی‌شویم.
فرماندار نکا نیز در سخنانی نهم دی را برگرفته از شعور انقلابی و اسلامی ملت ایران دانست که با هوشیاری مردم تبدیل به برگ زرینی در این انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام شد.
رضا آزادی کناری افزود: حماسه نهم دی حاصل هوشیاری رهبری حکیم، شجاع و صبور و بصیرت مردم متدین، وظیفه‌شناس و وفادار است.
وی ادامه داد: هدایت‌کننده، پیونددهنده و سکاندار این انقلاب ولایت فقیه است و همه ما در هر شرایطی باید گوش به‌فرمان ایشان به‌عنوان فصل الخطاب در جامعه اسلامی باشیم.
این مسئول گفت: حضور به‌هنگام مردم در هر شرایطی به نفع این انقلاب است و امیدواریم در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال نیز این حضور به‌موقع نمودار شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول