اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حزب مؤتلفه کرمان:

9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد/ شعار فتنه‌گران موجب خوشحالی دشمنان شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: مردم در روز قدس 88 شاهد بودند که عده‌ای خود فروخته در راهپیمایی آمدند و شعار نه غزه، نه لبنان را سر دادند و موجب خوشحالی دشمنان اسلام شد.

9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد/ شعار فتنه‌گران موجب خوشحالی دشمنان شد
احمدعلی مقدم امروز در حاشیه آیین گرامیداشت 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مردم صاحب اصلی این انقلاب هستند و هیچکس به غیر از مردم نمی‌تواند، حماسه 9 دی را به خودش نسبت دهد، زیرا آنها به صورت خود جوش وارد میدان شدند و از ولایت دفاع کردند.
وی با بیان اینکه مردم هرگز انقلابی را که با زحمت به دست آوردند به راحتی از دست نمی‌دهند، افزود: مردم در روز قدس 88 شاهد بودند که عده‌ای خود فروخته در راهپیمایی آمدند و شعار نه غزه، نه لبنان را سر دادند و با این شعارها موجب خوشحالی رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار و دشمنان اسلام شد.
مقدم گفت: فتنه‌گران به تمثال امام راحل بی‌حرمتی کردند و روز عاشورا سوت و کف زدند و حرمت امام حسین (ع) را رعایت نکردند و مردم با آن بصیرتی که داشتند، شجاعانه به خیابان‌ها آمدند و از اسلام، ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری دفاع کردند.
وی تصریح کرد: مردم به دشمنان ثابت کردند تا پای جانشان از این انقلاب، امام، رهبری و ولایت پاسداری می‌کنند و این پیام آشکاری به فتنه‌گران و استکبار بود.
مدیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان ابراز داشت: مردم با این حرکت خودجوش خود در 9 دی علاوه بر مقابله با دشمنان داخلی، سران فتنه و استکبار جهانی، فتنه‌گران را در وسط خیابان محاکمه کردند.
مقدم عنوان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی با به نمایش گذاشتن وحدت و همگرایی خود حماسه‌ای بزرگ و ماندگار را در تاریخ ایران خلق کردند، زیرا این بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی در طول تاریخ و حتی قبل و بعد از انقلاب بود‌ به دلیل اینکه افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف آمده بودند.
وی افزود: حتی عده‌ای که به کاندیدای پیروز آن انتخابات رأی نداده بودند در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند و آن حرکت وحدت‌آمیز خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که دشمن هیچ کاری نمی‌تواند، انجام دهد.
مقدم تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات باید جریان‌های فتنه از انتخابات سال 88 به بعد را برای مردم بازخوانی کنیم و هر چه این مسئله بازتر شود، مردم از این گروه فتنه و اصلاح‌طلبان بیزارتر می‌شوند.
وی عنوان کرد: عمق فاجعه فتنه 88 خیلی وسیع و مشخص بود و به تمام مقدسات و ارزش‌های این نظام، انقلاب و دین ما حمله کردند و هدفی به غیر از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را نداشتند.
مقدم در ادامه با اشاره با اینکه عده‌ای قصد دارند، 9 دی را به خودشان نسبت دهند، اظهار داشت: این امر گناهی نابخشودنی است.
وی با بیان اینکه نوک حمله فتنه‌گران خیمه انقلاب، ولایت و مقام معظم رهبری بود، ابراز داشت: 9 دی متعلق به هیچ گروه و حزبی نیست و آن را مردم خلق کردند و این حماسه به عنوان یک یوم‌الله در کشور باقی ماند و مقام معظم رهبری هم فرمودند «9 دی ماندگار است و فقط صاحب آن مردم است».
مقدم افزود: این بهره‌برداری‌ها درست نیست و ما هم هیچ‌کس را صاحب 9 دی نمی‌دانیم.
وی عنوان کرد: در ماجرای فتنه 88 بعضی از خواص به دلیل بی‌بصیرتی به خواص بی‌بصیرت تبدیل شدند، زیرا بد عمل کردند و به جاده خاکی رفتند.
مقدم اظهار داشت: جریان 9 دی به ما این پیام را می‌دهد که بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم تا در جرگه بی‌بصیرتان قرار نگیریم و برای جلوگیری از آن باید مطالعه و فهم خود را نسبت به انقلاب، رهبری و ولایت افزایش دهیم.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول