اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

در مقابل تعرض دشمنان عاشورایی برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: اگر کسی بخواهد به کشور ما تعرض کند، آماده جنگیم و با آنان عاشورایی برخورد می‌کنیم.

در مقابل تعرض دشمنان عاشورایی برخورد می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار اظهار داشت: با توجه به آیات قرآن که می‌فرماید" مال و فرزندان مایه امتحان انسان‌ها هستند" در زمان رسول خدا نیز کسانی بودند که جزو یاران با وفای حضرت بوده اما این مال و فرزندانشان آنها را از راه خدا منحرف می‌کرد لذا امروز هم افرادی خود را یار و یاور امام راحل می‌دانند ولی همان مال و فرزندان مورد امتحان قرارشان داد و به انقلاب و نظام و رهبری جفا کردند.
وی افزود: روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است، روزی که ملت مسلمان ایران با خلق حماسه‌ای به یادماندنی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ایران را تبدیل به یأس کردند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: از همان زمان و روزی که ملت با ولایت انس گرفت تا بحال، تسلیم هیچگونه زورگویی نشد و زیر بار ذلت دشمنان نرفت.
موسوی یادآور شد: این بصیرت و آگاهی و درایت ملت ایران بود که توانستند با حضور خودجوش و یکپارچه خود در روز نهم دی‌ماه، فتنه 88 را خنثی کنند.
وی به دستاوردهای مهم نهم دی‌ماه اشاره کرد و عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این حماسه باشکوه و به یادماندنی یکی بصیرت بالای ملت و دیگری تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران است.
خطیب جمعه چابهار با انتقاد از برخی خواص که در ایام فتنه سکوت اختیار کردند، بیان داشت: سکوت برخی از خواص در آن زمان موجب تقویت دشمن شد زیرا شماها سنگر اسلام را خالی کردید و سنگر دشمنان را پشتیبانی و حمایت کردید و با این عمل خود به دشمنان انقلاب سواری خوبی دادید.
موسوی ادامه داد: آن هنگام که مقام معظم رهبری، آبروی خویش را صرف خنثی کردن فتنه قرار می‌داد چرا بعضی‌ها سکوت را پیشه کردند و مطالبی علیه فتنه‌گران نگفتند تا دشمنان از این موقعیت سوء استفاده نکنند.
وی به رزمایش بزرگ نیروی دریایی در آبهای منطقه آزاد چابهار اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای مسلح ما مقتدرند، ما قصد جنگ با کشوری را نداریم ولی اگر کسی بخواهد به ما تعرض کند آماده جنگیم و عاشورایی عمل می‌کنیم.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول