اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

مردم ولایی ایران با خلق حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زابل گفت: مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و گسترده خود در نهم دی‌ماه، دشمنان انقلاب و اسلام را مأیوس و نابود کردند.

مردم ولایی ایران با خلق حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم لشکری در نماز جمعه این هفته که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی یادآور حماسه حرکت خودجوش ملت بزرگ ایران بود که وفاداری خود را به ولایت‌فقیه اثبات کردند و این خاری بر چشم دشمنان شد.
وی افزود: فتنه‌گران بعد از انتخابات 88 به میدان آمدند و انتخابات را متقلب و صدها حرف دیگر زدند و در عاشورای حسینی به حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) توهین کردند و این نقشه دشمنان کشور و مستکبران بود که مردم ولایی ایران با حضور خود دشمنان این ملت را نابود و مأیوس ساختند.
خطیب جمعه موقت زابل گفت: هفتم صفر، ولادت امام کاظم (ع) است که در سال 128 هجری به دنیا آمد این امام مسئولیت رسالت نبوی بر دوش داشت که با تمام وجود در مقابل مستکبران ایستاد، این روز را به همه دلشیفتگان آن حضرت تبریک عرض می‌کنم.
لشکری تقوا را یکی از بالاترین درجات برای پیشرفت بصیرت دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید"ای کسانی که ایمان آورده‌اید تقوای الهی پیشه کنید و حق تقوا را رعایت کنید" این آیه خصوصیت ویژه‌ای دارد و آن این است که حق تقوا بالاترین درجه پرهیزکاری است و تقوا انسان را از هرگونه لغزش و گناه دور می‌کند.
وی ادامه داد: تقوا وسیله‌ای است که همه کمالات و ارزش‌ها و دستیابی به آنها را امکانپذیر می‌کند و با تقوا، انسان می‌تواند بصیرت خود را افزایش دهد و نفس خود را کنترل و از آنها دور شود.
در ادامه قطعنامه حماسه 9 دی توسط خبرنگار خبرگزاری فارس در زابل که شش بند داشت، قرائت شد. 
در این قطعنامه اعلام شد: 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت بوده و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و جهانیان را تسلیم اراده خود کرد.
این فتنه منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود.
در پایان نمازگزاران و مردم ولایتمدار سیستان با حضور پر شور و پر رنگ خود در راهپیمایی یوم‌الله 9 دی اعلام کردند که ما در پشت سر رهبری خود، تا آخرین نفس ایستاده‌ایم و مطیع حرف‌های گرانبهای آن رهبر فرزانه هستیم.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول