اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

دشمنان به انتخابات مجلس چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنان به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند و افرادی که جرات اظهار نظر در برابر جریان فتنه و جریان انحرافی را ندارند لیاقت حضور در مجلس شورای اسلامی را ندارند.

دشمنان به انتخابات مجلس چشم دوخته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد رضایی جمعه ‌شب در نشست با بسیجیان شهر آبپخش پیرامون حماسه عظیم 9 دی،‌ اظهار داشت: حماسه جاوید و ماندگار نهم‌ دی‌ماه ویژگی‌ها و خصایصی داشت که انقلاب اسلامی را برای مدت‌ها بیمه کرد.
معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های انقلاب‌ستیزانه دشمنان انقلاب پس از فتنه 88 عنوان کرد: دشمنان خارجی و عوامل داخلی فتنه سعی داشتند با نقشه‌ها و ترفندهایی دست به کودتای مخملین در کشورمان بزنند.
رضایی خاطرنشان کرد: حرکت عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دی‌ماه 88 همراه با روح انقلابی، حماسی،‌ آرمان‌خواهی و با ویژگی عمیق بصیرت و آگاهی همراه بود.
وی اضافه کرد: در حماسه جاوید 9 دی‌ماه مردم با بصیرت، بیداری، آگاهی و هوشیاری خود تمام تلاش‌های دشمنان قسم‌خورده و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را رسوا کردند و آنها را بر همگان آشکار ساختند.
رضایی با اشاره به ویژگی‌ها و برکات حماسه 9 دی ابراز داشت: در این روز مردم مسلمان ایران اسلامی خط بطلانی بر جریان انحرافی که در طول انقلاب همیشه تلاش داشت انقلاب را از مسیر خود منحرف کند، کشیدند.
معاون سیاسی سپاه امام صادق با بیان اینکه مردم در نهم دی‌ماه با ایستادگی در مقابل خواص بی‌بصیرت تجدید عهد و میثاقی با مقام عظیم ولایت و اهداف و آرمان‌های والای شهدا داشتند، متذکر شد: مردم در این روز به معنای حقیقی کلمه ثابت کردند که خواص بی‌بصیرت را همراهی نخواهند کرد و تنها به فرامین و دستورات امام و مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای توجه دارند و این به معنی خط‌قرمزی بر تمام دسیسه‌ها و تلاش‌های سران مکر و حیله و نفاق توسط مردم کشورمان است.
رضایی در ادامه به ترفند‌های مختلف جریان فتنه و انحرافی برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت و اذعان داشت: افرادی که جرات اظهار نظر در برابر جریان فتنه و جریان انحرافی را ندارند لیاقت حضور در مجلس شورای اسلامی را ندارند، چرا که مردم از نمایندگان مجلس انتظار ایستادگی در برابر نظام‌سلطه و فتنه‌گران را می‌کشند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای گفت: حضور آگاهانه مردم همچون حماسه 9 دی یک‌بار دیگر باید شکل گیرد تا ساکتین فتنه‌گران و منحرفین بدانند این ملت حماسه‌ساز از اندیشه عاشورایی امام حسین (ع) پیروی می‌کنند و در لحظه‌های تقابل حق علیه باطل سکوت نخواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول