اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سامانه سیما‎بر

تمام اطلاعات ثبتی گلستان آنلاین مدیریت می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان گفت: با راه‎اندازی سامانه سیما‎بر تمام اطلاعات ثبتی دستگاه‎های اجرایی به‎ صورت آنلاین مدیریت می‎شود.

تمام اطلاعات ثبتی گلستان آنلاین مدیریت می‎شود
قدرت‎الله عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پیشنهاد کارگروه طرح جی‎آی‎اس را در استان اجرایی می‎کنیم که ابتدا به‎ عنوان پایلوت در گرگان عملیاتی می‎شود سپس در سایر شهرستان‌های استان محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: جی‎آی‎اس ابزاری است که در اختیار متولیان و برنامه‎ریزان قرار می‎گیرد که با بررسی‎های انجام شده از بین پنج شرکت، شرکتی به‎ عنوان فرا زمین انتخاب شد که حتی قراردادهای آن نیز بسته شده است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا نهایت همکاری را برای اجرای این طرح داشته باشند و خاطر نشان کرد: طرح جی‎آی‎اس باید در چهار فاز اجرایی شود که اکنون در فاز نخست آن هستیم و اعتبارات این پروژه نیز امسال تامین شده است.
عابدی با بیان اینکه در طول سال، 32 طرح آماری را در استان اجرایی می‎کنیم، یادآور شد: 18 طرح از محل اعتبارات ابلاغی مرکز آمار تامین و چهار تا پنج طرح نیز از محل اعتبارات هزینه‎ای استان تامین می‎شود.
وی خاطر نشان کرد: اعتباراتی که از سوی مرکز آمار ایران ابلاغ می‎شود با توجه به سیاست‎های اصل 44 امور را باید به بخش خصوصی واگذار کنیم و به لحاظ اینکه اعتبارات بعدا ابلاغ می‎شود با مشکلاتی در این زمینه مواجه می‎شویم.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان بیان داشت: امیدواریم با حمایت استاندار بتوانیم این بخش را به خوبی مدیریت کنیم و تمامی طرح‎های آماری را براساس زمان‌بندی مشخص شده به انجام برسانیم.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول