اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون مسئولان ایمنی و بهداشت گلستان خبر داد

فعالیت 5 انجمن کانون مسئولان ایمنی و بهداشت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون مسئولان ایمنی و بهداشت استان گلستان گفت: کانون مسئولان ایمنی و بهداشت گلستان دارای پنج انجمن در سطح استان است.

فعالیت 5 انجمن کانون مسئولان ایمنی و بهداشت در گلستان
محمد رضایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این کانون موفق به تاسیس پنج انجمن در شهرستان‌های گرگان، رامیان، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت و کلاله شده است.
وی ادامه داد: این انجمن‌ها به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع، قانونی و بهبود وضع اقتصادی اعضا که خود متضمن حفظ منافع جامعه است، تشکیل شده است.
رضایی‌پور در خصوص خط ‌مشی انجمن صنفی کمیته‌های حفاظت و بهداشت کار گفت: تشکیل کمیته‌های حفاظت، به موجب ماده 93 قانون کار به منظور جلب مشارکت کارگران و نظارت بر حسن اجرای مقررات حفاظتی و بهداشتی در محیط کار و پیشگیری از حوادث و بیماری‌ها، از جمله عوامل در دستور کار این انجمن است.
رئیس هیئت مدیره کانون مسئولان ایمنی و بهداشت استان گلستان در خصوص فعالیت‌های کانون در راستای بهبود سطح آگاهی اعضا افزود: زمینه‌سازی و کمک برای جذب نیروهای بهداشت حرفه‌ای و ایمنی در سطح صنایع استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط، با کیفیت بسیار بالا و استفاده از اساتید مجرب شناخته شده کشور از برنامه‌های اجرای کانون است.
وی در بحث تعامل با نظام مهندسی ایمنی بیان کرد: تشکیل نظام مهندسی ایمنی، نیازمند تدوین یکسری قوانین است که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم ابتدا اهمیت بحث ایمنی ساختمان را مشخص کرده و در ادامه از نیروهای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در این راستا استفاده کنیم.
رئیس هیئت مدیره کانون مسئولان ایمنی و بهداشت استان گلستان تصریح کرد: کانون درصدد است که مانند دیگر اصناف، کارهای اجرایی اعضای خود را در دست بگیرد.
رضایی‌پور ادامه داد: معرفی نیروها به واحدهای صنعتی و نظارت بر عملکرد مورد انتظار سازمان‌های مرتبط از اعضا، از اهم فعالیت‌های کانون است که این مهم، نیازمند تعاملی مناسب بین معاونت بهداشتی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه و کانون مسئولان ایمنی و بهداشت است.
وی افزود: خرید یک دستگاه ساختمان و در اختیار قرار دادن آن از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای نهادهای کارگری شامل کانون هماهنگی شوراها، کانون ایمنی و بهداشت و مجمع نمایندگان، سهم بسزایی در افزایش روحیه همکاری برای کار و تلاش مضاعف داشته است.
رضایی‌پور اعلام کرد: انجمن مسئولان ایمنی و بهداشت شهرستان کردکوی با برگزاری جلسات متعدد، فعال بودن وبلاگ و انتشار گاهنامه، فعال‌ترین انجمن در سطح استان است.
انتهای پیام/k20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول