اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

9 دی‌ روز هرس گلستان انقلاب از علف‌های هرز بود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: 9 دی‌ روز هرس گلستان انقلاب اسلامی از گیاهان و علف‌های هرز بود و خلق این حماسه حاکی از بصیرت و بینش عمیق ملت ایران در قبال لزوم تداوم راه انقلاب و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

9 دی‌ روز هرس گلستان انقلاب از علف‌های هرز بود
سید دادوش هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همانگونه که با دقت در سیره حضرت امام راحل می‌توان به میزان شجاعت و استقامت ایشان در عین رافت و رحمت اسلامی پی برد، مقام معظم رهبری نیز از زمان رحلت حضرت امام (ره) تاکنون در بسیاری از ضرورت‌های تاریخی و مراحل خطیر چالش‌های اساسی پیش‌روی نظام اسلامی، با شایستگی و تدبیر حیرت‌انگیز و مثال‌زدنی خود،‌ توانسته‌اند سفینه و کشتی نظام اسلامی را به سلامت از گرداب‌های مهیب فتنه و نفاق در عرصه‌های داخلی و خارجی عبور دهند.
وی ادامه داد: در اغلب حکومت‌های جهانی برای مقابله با فتنه‌ها و چالش‌های بزرگ، نقطه اتکا و ارجاعی به عنوان فصل‌الخطاب اندیشیده شده در این بحران‌ها لازم است همه چه موافق و چه مخالف فارغ و فراتر از تامین منافع حزبی، گروهی و شخصی در مقابل رویکرد مطروحه آن نقطه اتکا تمکین کنند که مسلماً در ایران اسلامی فصل‌الخطاب تنها و تنها می‌تواند رهبری نظام باشد.
رئیس شورای تامین استان کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا در نظام جمهوری اسلامی نقطه اتکای نهایی در مقابل فشارها و کینه‌توزی‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام است، خاطرنشان کرد: معظم له همواره با ایفای نقش تاریخی خود در این زمینه صیانت از نظام را به گوش جهانیان رسانده‌اند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به فتنه 88 افزود: در ماجرای فتنه 88 برخی از معترضان،‌ آگاهانه یا ناآگاهانه تمکین لازم را در مقابل فصل‌الخطاب نظام نداشتند و موجب روشن شدن چراغ طمع دشمنان نظام اسلامی در آن زمان شدند و نشانه آن نیز ابراز امیدواری‌های صورت گرفته به وسیله دشمنان تاریخی حکومت اسلامی در حمایت از برخی حرکت‌های شتاب‌زده و غیر منطقی معترضان بود.
هاشمی با بیان اینکه عناد و کینه‌توزی مستکبران با نظام اسلامی از دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی مشهود بوده و مسبوق به سوابق تاریخی متعدد است، تصریح کرد: آنچه در فتنه 88 بیشتر به چشم می‌آید همراهی، هم‌کلامی و ادبیات مشترک  فتنه‌گران داخلی و رسانه‌های وابسته به دشمنان خارجی بود، به طوری که عده‌ای نیز که گفتمان مبتنی بر عدالت‌خواهی دولت خدمتگزار را با منافع خویش در تضاد می‌دیدند با پیوستن به موج فتنه در واقع اصل نظام را هدف گرفته و همین مطلب در واقع موجب واکنش شدید ملت انقلابی ایران و خلق حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی‌ماه شد که در واقع از این روز می‌توان به عنوان خط پایانی بر قرائت‌ها و برداشت‌های انحرافی از خط حضرت امام راحل قلمداد کرد.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی‌ماه، روز هرس گلستان انقلاب اسلامی از گیاهان و علف‌های هرز بود، خلق این حماسه را حاکی از بصیرت و بینش عمیق ملت ایران در قبال لزوم تداوم راه انقلاب و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این حماسه سترگ که به تاسی از نهضت و قیام عاشورای حسینی (ع) خلق شد بر تعمیق پیوندهای ناگسستنی ملت با ولایت صحه گذاشت تا بار دیگر معادلات مستکبران جهانی در خصوص به چالش ‌کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هم خورده و نقش بر آب شود.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: اهمیت این حماسه زمانی بیشتر جلوه‌گر و متجلی می‌شود که به حجم بمباران‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای غربی‌ها در زمان شکل‌گیری این حماسه توجه شود؛ زیرا که این حرکت عظیم ملت در واقع به معاندان گوشزد کرد که در این نظام، قانون‌گریزی غیرممکن بوده و نمی‌توان رای‌ها و نظرات شخصی معطوف به منافع حزبی خاص را به عنوان مرجع تفسیر قانون معرفی کرد.
هاشمی خاطرنشان کرد: خلق این حماسه توسط مردم مسلمان و متمدن ایران اسلامی وظایف و مسئولیت‌های دولتمردان نظام را در قبال مردان و زنان بصیر و غیور میهن سنگین‌تر کرده است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول