اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره):

اندیشه اسلام بزرگ‌ترین چالش دنیای غرب است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)اندیشه اسلام را بزرگ‌ترین چالش دنیای غرب عنوان کرد.

اندیشه اسلام بزرگ‌ترین چالش دنیای غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان ظهر امروز در همایش جبهه پایداری در ساری اظهار داشت: بسته به تاریخی که از قرون وسطی گذشته، اروپائیان وارد انحصارطلبی هایی شدند.
وی گفت: کشوری که بخواهد وارد عرصه علمی شود، تحت فشار قرار می‌گیرد.
نبویان با اشاره به اینکه چون جمهوری اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای انحصارشکنی کرده مورد فشار است، اضافه کرد: این انحصارشکنی فقط مربوط به ایران نبود و پاکستان حتی در زمینه انرژی هسته‌ای به بمب هسته‌ای دست یافته اما تحت فشار نیست.
وی با بیان اینکه انواع دسیسه‌ها و به قول اوباما تحریم‌های فلج‌کننده برای ایران به وجود آوردند، بیان داشت: علاوه بر انحصارشکنی علمی، ایران در زمینه جهان بینی اسلامی هم انحصارشکنی کرده  است.
نبویان خاطرنشان کرد: اندیشه اسلام بزرگ‌ترین چالش دنیای غرب است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه نسل سوم ما آشنایی با جنگ و اندیشه‌های اسلامی ندارد، ادامه داد: چه کسی باید به فکر باشد تا اینها را دریابد.
وی با اشاره به اینکه ما احمدی‌نژادی‌ها در سوم تیر به دنبال یک گفتمان بودیم، بیان داشت: رهبر انقلاب هم در خصوص دولت نهم فرمودند این دولت قطار انقلاب را روی ریل قرار داد.
نبویان یادآور شد: معنی این بیانات مقام معظم رهبری این است که در دولت‌های اصلاحات و کارگزاران ارزش‌ها وارونه و قطار انقلاب از ریل خارج شده بود.
نبویان اظهار داشت: ما به دنبال گفتمان ارزشی بودیم که در جامعه با پرچمداری مقام معظم رهبری حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام دچار سرخوردگی شده بودیم، تصریح کرد: فلسفه ایجاد جبهه پایداری هم حفظ همان گفتمان در لوای مقام معظم رهبری بود.
نبویان یادآور شد: جبهه متحد با تمام ساختار برای انتخابات تشکیل شده اما جبهه پایداری تا توان دارد این راه را ادامه می‌دهد و گوشه چشمی هم به انتخابات داریم.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول