اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه

گردهمایی بزرگ عشایر بسیجی در پلدختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه 88 گردهمایی بزرگ عشایر بسیجی شهرستان پلدختر در سالن ورزشی شهیدحسن نعمتی این شهر برگزار شد.

گردهمایی بزرگ عشایر بسیجی در پلدختر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در گردهمایی بسیجیان عشایر پلدختر گفت: ملت ایران با بصیرت، دشمن شناسی و با حضور بموقع در صحنه، توطئه‌های دشمنان را برای تضعیف نظام و انقلاب در هم شکستند.
حجت الاسلام علیرضا کرمی از 9 دی به عنوان حماسه‌ای کم نظیر در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: حماسه آفرینی مردم در این روز رسوایی، یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی را به همراه داشت.
وی اظهار داشت: این حماسه بزرگ حاکی از بصیرت، هوشیاری و بیداری ملت ایران و فهم دقیق، درست و درک به موقع است و مردم با این اقدام به جهانیان نشان دادند، بی‌هیچ تردیدی بر سر تعهد و پیمان خود با انقلاب ایستاده‌اند و هجمه‌های دشمن را به ورطه نابودی کشاندند و نشان دادند، همیشه و هر لحظه آماده مبازره با هر آنچه انقلاب را تهدید می‌کند، هستند.
وی تصریح کرد: حماسه بزرگ 9 دی باید یک بار دیگر با حضور گسترده مردم، در راهپیمایی 22 بهمن ماه و 12 اسفند هم زمان با انتخابات مجلس تکرار و دشمن بار دیگر به ذلت و زبونی کشیده شود.
حجت‌الاسلام کرمی یادآورشد: حماسه 9 دی پس از فتنه‌گری‌های دشمنان روح جدیدی را در کالبد انقلاب اسلامی دمید و مردم ثابت کردند، که هر کجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی در خطر باشد، به میدان آمده و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی می‌گیرند و این حماسه نشان داد که مردم همچنان به انقلاب پایبند هستند.
وی گفت: 9 دی روز پایداری و روز اعتماد و رای مجدد ملت به حکومت جمهوری اسلامی بود و دشمنان پس از انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت بی نظیر مردم در این انتخابات، تلاش فراوانی کردند، تا بلکه به بهانه‌های واهی از جمله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را سست و مردم را از اصل ولایت فقیه روگردان کنند، اما با درایت و هوشیاری مردم موفق به انجام این کار نشدند.
حجت الاسلام کرمی افزود: پیامدها و برکات حماسه 9 دی، آشکار شدن نقشه‌های دشمنان در مبارزه با اسلام و انقلاب، پی‌بردن عوامل داخلی به دشمنی آمریکا و انگلیس در قبال انقلاب اسلامی و آشکار شدن وابستگی برخی از عواملی که در نزد مردم تا قبل از ایجاد فتنه برای خود جایگاه و نقشی تعریف کرده بودند است، زیرا این حماسه محصول هوشمندی و مدیریت کارساز و مدبرانه مقام معظم رهبری از حوادث پس از انتخابات 88 و همچنین درک مردم از طراحی‌های دشمن و تصمیم‌شان برای مقابله با آن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه‌ حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان با تاکید بر ضرورت بزرگداشت و زنده ‌نگه داشتن یوم‌الله به یادماندنی ۹ دی افزود: یوم الله 9 دی، برگ زرین دیگری در نمایان ساختن تبعیت از ولایت فقیه و بیعت دوباره با امام و رهبری بود ضرورت ماندگاری حماسه 9 دی و تبیین همه جوانب و ابعاد آن در جامعه در زمینه تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری، بسیار مهم است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول