اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نور و چمستان صورت گرفت

تجمع نمازگزاران 2 شهر مازندران برای پاسداشت 9 دی

خبرگزاری فارس: تجمع نمازگزاران دو شهر مازندران برای پاسداشت نهم دی با شکوه خاصی برگزار شد.

تجمع نمازگزاران 2 شهر مازندران برای پاسداشت 9 دی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، نمازگزاران نماز جمعه نور و چمستان به پاسداشت نهم دی روز حماسه ملی ملت شریف ایران در مقابل فتنه سال 88 پس از اقامه نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه با تجمع و فریاد‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل، سردادن فریاد الله اکبر این شعار وحدت آفرین اسلام و شعارهایی در حمایت از اصل ولایت فقیه و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، این روز را گرامی داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور در سخنان کوتاهی این روز را تجلی بصیرت و حمایت از ولایت دانست و گفت: نهم دی پیروان واقعی ولایت را از پیروان زبانی جدا کرد و ماهیت افراد را برای جامعه روشن ساخت.
حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی در ادامه از اعزام روحانیون به مساجد شهرستان برای سخنرانی در تبیین  9 دی و چاپ و پخش پوستر، بروشور و سی دی در همین زمینه خبر داد.
برگزاری نقاشی با موضوع 9 دی از دیگر برنامه‌های جانبی این روز بود که به همت اداره ارشاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نور در محوطه مصلی الغدیر شهرستان انجام شد.
در این حرکت هنری حدود 30 نفر از نقاشان شهرستان با استفاده از رنگ روغن نقاشی‌های خود را با موضوع  راهپیمایی 9 دی، شهید و شهادت، ولایت و...بر روی بوم‌های نقاشی پیاده کرده و در معرض عموم قرار دادند.
از نکات حائز اهمیت، نقاشی زنده این نقاشان بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول