اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

حماسه 9 دی باعث خاموش شدن فتنه و فتنه‌گری شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: حماسه 9 دی باعث خاموش شدن فتنه و فتنه‌گری در ایران اسلامی شد.

حماسه 9 دی باعث خاموش شدن فتنه و فتنه‌گری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک 9 دی گفت: ملت ایران بصیرت خود را در 9 دی به نمایش گذاشتند.
وی افزود: حماسه 9دی حماسه‌ای ماندگار بود چرا که مومنین واقعی خودشان را نشان داده و با بصیرت خود، خط و مرزشان را با دشمنان اسلام مشخص کردند.
حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: 9 دی روز یاس دشمن بود و در واقع دشمن را از اینکه بتواند به اهداف شوم و خیال‌های باطل خود دست یابد، به خوبی مایوس کردند.
وی حماشه 9 دی سال 1388 را رفراندمی عمومی در راستای تحکیم نظام و اصل ولایت فقیه، بیعت با رهبر و میثاق با مقام عظمای ولایت دانست و افزود: در این روز بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.
امام جمعه خرم‌آباد تحکیم جایگاه نظام در داخل، منطقه و سطح بین‌المللی را از دستاوردهای حماسه 9دی عنوان کرد و گفت: در این روز یک نشاط عمومی در کشور حاکم شد.
وی اظهار داشت: 9 دی آغازگر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بود که مردم مسلمان این کشورها با الگو پذیری از ایران اسلامی، حرکت‌های انقلابی خود را آغاز کردند.
امام جمعه خرم‌آباد مهم‌ترین درس و پیام 9 دی را مسئله بصیرت عنوان کرد و گفت: در این روز تومار فتنه و انحراف در هم پیچیده شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: باید چراغ حماسه عاشورایی 9 دی برای همیشه زنده نگه داشته شود.
وی افزود: 9 دی باعث برافراشته شدن پرچم بصیرت ملت اسلامی ایران در مقابل فتنه‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی‌شان بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حماسه 9 دی حماسه‌ای ماندگار بود، چرا که مؤمنین واقعی خودشان را نشان داده و با بصیرت خود، خط و مرزشان را با دشمنان اسلام مشخص کردند.
وی با تاکید بر گرامیداشت این حماسه بزرگ اظهار داشت: 9 دی روز یاس دشمن بود و در واقع دشمن را از اینکه بتواند به اهداف شوم و خیال‌های باطل خود دست یابد، به خوبی مأیوس کردند.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در 9 دی عمق رابطه مردم با ولایت و رهبری به نمایش گذاشته شد.
حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: در 9 دی هیچ تصویری جزء امام و رهبری و هیچ شعاری جزء شعار اصل ولایت فقیه دیده نشده است.
وی در ادامه یادآورشد: باید مواظب باشیم زیرا فتنه خاموش شده اما پایان نیافته است.
حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: انتخابات مظهر اقتدار و بالندگی ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی به خصوص استکبار جهانی با عوامل فتنه و جریان انحراف به دنبال این هستند از فرصت انتخابات استفاده کنند، اینجاست که حضور شما بار دیگر حماسه 9 دی را تکمیل می‌کند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران میدان رقابت‌های نفسانی، قدرت طلبی نیست بلکه انتخابات در نظام اسلامی عرصه رقابت خدمت و به میدان آمدن برای نوکری مردم است.
حجت الاسلام میرعمادی به نامزدهای نمایندگی مجلس توصیه کرد قبل از ورود به عرصه انتخابات خود را ارزیابی کنند، که آیا توان انجام مسئولیت سنگین نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند.
وی شایستگی، تعهد، تقوی، انقلابی و ولایی بودن را لازمه ویژگی یک نماینده مجلس عنوان کرد و گفت: افرادی که دارای این ویژگی‌های می‌باشند باید وارد میدان انتخابات شوند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در امر انتخابات خواست که تلاش نمایند تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تداعی کننده انتخابات سال 1388 که حضوری بانشاط و حماسی مردم با بصیرت ایران اسلامی را رقم زد تبدیل شود.
حجت الاسلام میرعمادی به تلاش دشمنان در رابطه با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند، تا مشارکت مردم در صحنه انتخابات کاهش دهد ما وظیفه داریم با فراهم کردن بستر مناسب، زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنیم.
وی تکمیل حماسه عاشورایی 9دی ماه را انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول