اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بندرعباس از حماسه 9 دی ماه 88 به عنوان سرآمدترین حماسه بی بدیل در دوران پس از انقلاب یاد کرد و گفت: حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار است.

حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسین فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز باشکوه جمعه این هفته اظهار داشت: حضور بی‌بدیل ملت ایران در 9 دی ماه 88، بار دیگر توطئه‌های کوردلان را نقش برآب کرد.
وی خاطرنشان کرد: این حضور حماسی نشانگر بیعت مجدد ملت با بصیرت ایران اسلامی و با آرمان‌های امام راحل و ولایت مطلقه فقیه بود.
امام جمعه موقت بندرعباس افزود: در این روز مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی در واکنش به حرمت شکنی عاشورا به صورت خودجوش برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، قرآنی و حریم ولایت، با بصیرت به صحنه آمدند و پاسخی دندان شکن به دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی دادند.
به گفته وی، در فتنه 88 دشمنان و معاندان نظام اسلامی مذبوحانه توسط برخی عوامل داخلی و خارجی خود به دنبال ضربه زدن به ولایت مطلقه فقیه و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
فروزان‌نژاد تاکید کرد: مردم با هوشیاری، هوشمندی و بصیرت، خطر را احساس کردند و با امواج میلیونی خود موجب عقب نشینی دشمنان و معاندان شدند.
وی ادامه داد: ایادی استکبار جهانی فکر می‌کردند که با حرکت‌های موذیانه در کشور ایران همانطور که در سایر کشورها انجام می‌دادند و با پیاده کردن انقلاب مخملی می‌توانند اهداف خود را محقق کنند.
فروزان‌نژاد افزود: ملت آگاه و متعهد ایران با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و رهنمودهای سرنوشت ساز مقام معظم رهبری تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.
امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: این روز حماسی در تاریخ ایران هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
وی همچنین یادآور شد: در شرایط فعلی نیز که به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم مردم باید ضمن حضور شکوهمند در این عرصه، به دنبال انتخاب نماینده‌ای باشند که به قدرت و ثروت وابسته نباشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول