اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از از یادگاران 8 سال دفاع مقدس:

ابعاد گزارش مجلس از فتنه‌گران در اختیار مردم قرار گیرد

خبرگزاری فارس: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مازندران گفت: باید ابعاد گسترده گزارش مجلس از فعالیت‌های فتنه‌گران در سال 88 در اختیار مردم قرار گیرد.

ابعاد گزارش مجلس از فتنه‌گران در اختیار مردم قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیجان میرشکار امروز در سخنان پیش از خطبه امروز 9دی در مصلی قدس آمل با تاکید بر اینکه چند روز گذشته در گزارش تحقیق و تفحص مجلس تنها ابعاد کوچکی از فعالیت فتنه‌گران قرائت شد، یادآور شد: ابعاد گسترده در این گزارش بود که باید در اختیار مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 را نباید به انتخابات آن سال محدود کنیم، اظهار داشت: دشمن پس از رحلت بنیان‌گذار انقلاب فتنه‌های فراوانی برای نظام اسلامی چیده بود.
مدیرکل سابق حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه تمام کسانی که در زمان جنگ تحمیلی به صدام کمک می‌کردند از فتنه 88 حمایت می‌کردند، افزود: نقش آمریکا، اسراییل و انگلیس نیز در تمامی فتنه‌ها علیه ایران فراموش نشدنی است.
وی با بیان اینکه دشمن در 330 سال گذشته تلاش می‌کرد ولایت‌پذیری مردم را زیرسوال ببرد و بگوید که گفتمان نسل سوم انقلاب با نسل اول و دوم تفاوت دارد، تاکید کرد: اقدامی که ملت ایران در 9 انجام دادند چیزی نبود که آنها تصور می‌کردند.
میرشکار با اعلام اینکه در این روز میلیون‌ها نسل سومی به خیابان‌ها آمدند و یکصدا خواسته خود با نسل اول و دوم انقلاب را فریاد زدند، اظهار داشت: این ملت نشان دادند آنجایی پای دیانت و توهین به ارزش‌ها در میان است باز هم حماسه خلق می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین تحلیل درباره 9دی بازخوانی واکنش‌های جهانی به این حادثه است، گفت: این واکنش‌ها نشان داد که ملت ایران حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
میرشکار با تاکید بر اینکه فتنه‌گران 9دی نابود شدند اما هنوز آمریکا، اسراییل و انگلیس باقی است، گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران تمام دشمنانش را نابود خواهد کرد.
انتهای ‌پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول