اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

گلوگاه تمام انرژی‌های دنیا در اختیار ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آمل گفت: در رزمایش ولایت، ایران نشان داد که تنگه هرمز گلوگاه رد و بدل شدن تمام انرژی‌های دنیا است.

گلوگاه تمام انرژی‌های دنیا در اختیار ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر اینکه در رزمایش ولایت ایران نشان داد که تنگه هرمز گلوگاه رد و بدل شدن تمام انرژی‌های دنیا است، اظهار داشت: این تنگه هم اکنون در اختیار ایران است.
وی با اشاره به اینکه راه ملت ایران مشخص است و آنها از ولایت عدول نمی‌کنند، تصریح کرد: دشمن بعد از انتخابات چنان گرد و خاکی به راه انداخت که تصور می‌کرد تمام ملت ایران با وی همصدا است.
رحمانی با بیان اینکه دشمن دستکاری در انتخابات و قانون را بهانه و دستاویز توطئه‌های خود قرار داده بود، افزود: دشمن با این کار ابتدا گردوغباری به راه انداخت بعد دید جمعیت چند میلیونی ایران را حریف نیست دست برداشت.
وی با تاکید بر اینکه ایران 30 میلیون جوان دارد که در برابر تعدادی جوان فریب‌خورده کوتاه نخواهند آمد، ادامه داد: این جوانان به کسی اجازه نمی‌دهند برای کسی تعیین تکلیف کنند.
امام جمعه آمل با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری سیلی محکمی به دشمنان انقلاب بود، تصریح کرد: دشمن بعد از 9 دی به دنبال  22 بهمن بود تا با آن به اهداف خود برسد که باز هم ناکام ماند.دشمن برای این دو فتنه 70میلیارد دلار هزینه صرف کرده بود اما کارساز نشد.
رحمانی با بیان اینکه تحریم‌های اخیر علیه ایران در امتداد آن حوادثی است که در آن‌ها دشمن شکست خورده است، اظهار داشت: دشمن امروز محوریت تحریم را در پیش گرفته است اما با این هم به پیروزی نمی‌رسد.
وی با مهم دانستن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب تاکید کرد.
امام جمعه شهرستان آمل با یادآوری این نکته که تمام دلسوزان نظام باید برای انتخابات باشکوه تلاش کنند بر رعایت تقوای سیاسی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
انتهای ‌پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول