اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

سران فتنه خائن به اسلام و نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: سران فتنه خائن به اسلام و نظامند و به عاشورا و قیام امام حسین(ع)خیانت کردند و در دنیا روسیاهند و عاقبت در آتش دوزخ می‌سوزند.

سران فتنه خائن به اسلام و نظام هستند
به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام  سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه 9 دی گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی ایام مهمی داریم که در خاطره‌ها ماندگار است و بدون تردید اهمیت حماسه 9 دی 88 کمتر از 22 بهمن57 نیست زیرا عده‌ای که در رأس آن سران فتنه بودند 8 ماه علیه نظام و انقلاب و مقدسات اهانت کردند و در عاشورای 88 بدترین اعمال را مرتکب شدند.
وی افزود: این گروه اندک از آمریکا و انگلیس درس می‌گرفتند و به مراسم سالار شهیدان بی احترامی کردند و برای مردم مشخص شد که این افراد انتخابات را بهانه کرده‌اند و هدف براندازی نظام اسلامی است که با همراهی و حمایت اجانب و استکبار حرکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: امروز بعد از دو سال از این حماسه بزرگ ملت قهرمان ایران بار دیگر با رهبر و امام خود تجدید بیعت و با شعارهای کوبنده دشمنان را رسوا می‌کنند که از اعمال و کردار خود پشیمان شوند.
خطیب جمعه بردخون خاطر نشان کرد: دشمنان فهمیده‌اند که رمز پیروزی انقلاب دو چیز یعنی عاشورا و ولایت فقیه بوده است و هدف خود را بر این امر نهاده‌اند و تلاش می‌کنند مردم را از ولایت و عاشورا جدا کنند ولی ملت ایران تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه دست بر نمی‌دارد.
وی با گرامیداشت این روز گفت: به کسانی که دل به سران فتنه بسته‌اند و هنوز به آنان فکر می‌کنند نصیحت می‌کنیم که سران فتنه خائن به اسلام و نظامند و به عاشورا و قیام امام حسین(ع)خیانت کردند و در دنیا روسیاهند و عاقبت در آتش دوزخ می‌سوزند.
رکنی حسینی بیان کرد: آنان بدانند که سران فتنه جایگاهی در میان مردم ندارند و از صفحه روزگار محو شده‌اند.
رکنی حسینی ادامه داد: در صدر اسلام اکثر مسلمانان بی‌تفاوت و بی‌خیال و غافل بودند یا تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفتند و تنها 72 نفر به امام حسین(ع) لبیک گفتند که نشان از بینش و آگاهی بود و راه مقدس را انتخاب کردند و این در حالی بود که امام به یاران خود اجازه داد میدان را ترک کنند ولی هیچکس دست از یاری امام برنداشت ولی در کاروان دشمن بسیاری فرار کردند و برخی به سپاه امام پیوستند.
وی با گرامیداشت 7صفر سالروز میلاد حضرت امام موسی کاظم(ع)، این روز را به مردم تبریک گفت و خواستار پیروی از ائمه اطهار شد.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول