اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات رفسنجان:

فتنه 88 بسیاری از حقایق را روشن کرد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با بیان اینکه فتنه سال 88 بسیاری از حقایق را در کشور ما روشن کرد، گفت: بسیاری از چیزها را که تا به آن روز باور نمی‌کردیم به چشم خود دیدیم و توانستیم خوب و بد را از هم تشخیص ‌دهیم.

فتنه 88 بسیاری از حقایق را روشن کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد جامع رفسنجان این روز را تجلیل از حماسه‌آفرینان سال 88 دانست و اظهار داشت: در این روز که نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی نقش بر آب شد، استکبار جهانی فهمید که از هر راهی بخواهد به نظام اسلامی ضربه بزند، مردم ایران در صحنه حضور دارند و آنها را به زمین می‌زنند.
وی از فرمایشات حضرت علی (ع) یاد کرد و بیان داشت: کسی که چیزی را می‌شنود، باید آن را تحلیل کند‌، بسنجد و سپس تصمیم بگیرد، یعنی بدون آگاهی و بصیرت نباید طرفی را گرفت.
حسینی گفت: از نگاه عمیق به بصیرت می‌رسیم و جریان‌هایی که پیرامون ما رخ می‌دهد را در می‌یابیم.  
وی با بیان اینکه فتنه سال 88 بسیاری از حقایق را در کشور ما روشن کرد، افزود: خیلی چیزها را که تا به آن روز باور نمی‌کردیم به چشم خود دیدیم و توانستیم بیش از پیش خوب و بد را از هم تشخیص ‌دهیم.
حسینی بیان داشت: آن زمان هر چند گرد و غبار فتنه غلیظ بود، اما بصیرتی که در دل مردم وجود داشت از افتادن در دام شیطان جلوگیری کرد و امروز با شناخت واقعیات، پیروزی نصیب ما شده است.
وی تصریح کرد:عاقل و خردمند کسی است که روزگار به او درس بدهد و بداند که کور بودن بهتر از آن است که بینا باشیم، اما دل ما کور و بی‌بصیرت و چشم ما به سوی حقایق بسته باشد.
حسینی نهم دی ماه را روز سربلند بیرون آمدن از امتحان الهی خواند و خاطرنشان کرد: با بصیرت، درک حوادث و حضور‌ی مداوم با نگاه به سرچشمه معرفت و ولایت ‌کشتی ملت را از توفان وا مواج سهمگین  نجات می‌دهیم.
به گزارش فارس‌ با حضور صدها نفر از مردم همیشه در صحنه رفسنجان‌، پایگاه‌های بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی‌، بسیج ادارات و نهادها آیین گرامیداشت 9 دی در این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول