اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

9 دی اوج ولایت‌مداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: در 9 دی سال 88 اکثریت ملت ایران به ویژه جوانان به میدان آمده بودند تا اوج ولایت مداری خود را به رخ جهانیان بکشانند.

9 دی اوج ولایت‌مداری ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر امروز در نماز جمعه نهاوند با بیان این که در 9 دی طومار پیچیده فتنه‌گران در هم پیچیده شد، اظهار داشت: 9 دی اوج عزت و بیداری ملت هوشیار ایران اسلامی بود که در همه عرصه‌ها نشان داده‌اند تا پای جان از آرمان‌ها، اهداف و موازین انقلاب و نظام اسلامی حمایت می‌کنند.
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند حاضرند در این راه خطیر جان خویش را نثار کنند و در 9 دی سال 88 اکثریت مردم به ویژه جوانان کفن پوش به میدان آمده بودند تا اوج ولایت مداری خود را به رخ جهانیان بکشانند.
وی به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: آن چه که مشخص است در انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی همه چیز به خوبی و به نحو شایسته در جای خود قرار داد لذا احترام همه به قانون می‌تواند در حرکت پرشتاب کشور به سمت تعالی و ترقی موثر باشد.
خطیب جمعه نهاوند انتخابات را میدان رقابت برای خدمت بیشتر به مردم خواند و گفت: این عرصه برای آن نیست که برخی به عنوان کسب قدرت از آن استفاده کنند و مردم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند در این شرایط چه تصمیمی را اتخاذ کنند.
وی در ادامه سخنان خود به مانور دریایی در دریای آزاد و خلیج فارس تا خلیج عدن اشاره کرد و آن را نماد و نشان قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی خواند.
مغیثی همچنین به طراحی آمریکا در منطقه به ویژه در کشورهای عراق و افغانستان برای ایجاد دو دستگی و اختلاف اشاره کرد و گفت: طراحی نقشه ترور نوری المالکی نخست وزیر عراق یکی از این ‌هاست.
وی به شکست نظام سرمایه‌داری غرب نیز اشاره کرد و گفت: اکثریت 99% مردم در آمریکا و اروپا سالیان متمادی است که برای اقلیت یک درصدی کار می‌کنند لذا بیداری و حضور آنها در سطح خیابان‌ها یکی از آینده‌نگری‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری است و به زودی کاخ‌های شیشه‌ای آنها شکسته خواهد شد.
امام جمعه نهاوند در پایان به شهادت حضرت رقیه اشاره کرد و گفت: مطالعه زندگی اهل بیت و مظلومیت آنها موجب شده که بعد از قرن‌ها چشم‌ها و وجدان‌های ملت‌ها بیدار شده و علیه ظلم و ستم به پا خیزند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول