اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

حماسه 9 دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: حضور عظیم مردم در 9 دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

حماسه 9 دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: انسان بینهایت‌طلب است و در هر مسیری که قرار بگیرد، این حس در آن مسیر تقویت می‌شود.
وی افزود: رئیس جمهور آمریکا راه را گم کرده است و اگر به او بگویند که تمام دنیار را می‌خواهی دست از آن بر نمی‌دارد و این امر موجب بیراهه رفتن وی می‌شود.
حیدری‌نسب با گرامیداشت 9 دی ماه گفت: فتنه دیگران را هم غبار‌آلود و عده‌ای را اسیر خود کرد، فتنه از کشته شدن دردآور‌تر و ضربه آن شدید‌تر و بزرگتر است.
وی  ابراز داشت: بنای سازش با فتنه‌گر وجود ندارد، عده‌ای حق و باطل را در هم می‌آمیزند تا باطل را جلوه دهند.
حیدری‌نسب تصریح کرد: عده‌ای خود را در فتنه 88 مذهبی جلوه دادند، کسانی که خود را سید اصلاحات قلمداد می‌کردند با چهره صیادت و محاسن و سابقه بسیجی بودن در برهه‌ای از زمان به جنگ ارزش‌ها رفتند، این افراد دم از خط امام‌ زدند و عده‌ای را با این ویژگی‌ها فریب دادند و اینگونه به جنگ حق آمدند و فتنه 88 را به وجود آوردند.
امام جمعه ریگان گفت: ریشه این فتنه‌ها هوا‌پرستی بود و این هواپرستی موجب شد که سر از آن لجن‌زار در آورند و در آن فتنه‌ای که خود به وجود آورده بودند، گرفتار شوند.
وی افزود: حضور عظیم مردمی که تبلور ایمان درونی مردم بود، موجب شد که فتنه‌گران و دشمن شکست بخورند.
حیدری‌نسب اظهار داشت: فتنه‌گران هم کار را به جایی رسانده بودند که با وقاحت و جسارت به امام حسین (ع) اهانت کردند، امامی که مسلمانان دنیا و بی‌دینان در مقابل ایشان سر فرود می‌آورند.
وی عنوان کرد: حضور عظیم مردمی در 9 دی 88 تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود و استکبار همین روح دیانت را نشانه گرفته است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول