اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

خراسان شمالی در راهپیمایی 9 دی حماسه دیگری آفرید

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور مردم خراسان شمالی نیز با شرکت باشکوه در راهپیمایی بزرگداشت 9 دی حماسه دیگری آفریدند.

خراسان شمالی در راهپیمایی 9 دی حماسه دیگری آفرید
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مردم همیشه در صحنه استان خراسان شمالی از جمله شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و... بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در مسیرهای راهپیمایی، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی داشتند.
مردم با بصیرت این استان امروز با حضور در خیابان‌ها و گرامیداشت حماسه ۹ دی غریو استکبارستیزی و فتنه‌انگیزی را در سراسر استان خراسان شمالی طنین‌انداز کردند.
حضور گسترده راهپیمایی و شور انقلابی مردم در این استان به حدی بود که چنین حضور گسترده‌ای نسبت به سایر مراسم‌های کم سابقه بوده است.
مردم شهرستان‌های استان خراسان شمالی در سالروز حماسه ۹ دی همانند دیگر استان‌های کشور با حضور پرشور خود گوشه‌ای از عشق و علاقه خود را به امام، مقام معظم رهبری و نظام اسلامی به دشمنان نظام نشان دادند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مگر امت بمیرد علی تنها بماند»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «یاحسین»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» بار دیگر با آرمانهای نظام اسلامی تجدید میثاق کردند.
همچنین راهپیمایان با حمل دست‌نوشته‌هایی با مضامین ۹ دی بصیرت، اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دادند.
یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه و به یادماندنی این روز بجنورد گفت: معاندان نظام اسلامی در فتنه ۸۸ به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه بودند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از انقلاب و نظام با حرکتی پرشور و خودجوش پاسخی کوبنده به این توطئه‌ها دادند.
رضا یزدانی تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران چنان حماسه بزرگی رقم زده که به حق می‌توان خروش یکپارچه ملت اسلامی در ۹ دی ۸۸ را یک حماسه بی‌نظیر خواند.
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی از اقدامات ضدارزشی فتنه‌گران منزجر شده بودند، تصریح کرد: ملت در حماسه ۹ دی بار دیگر در صحنه حاضر شده و به عناصر داخلی و خارجی وابسته به نظام سلطه نشان دادند تا حد جان پای اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی خود ایستاده‌اند.
زینب علی‌آبادی خاطر نشان کرد: قطعاً این روز تاریخی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگ زرینی دیگری از افتخارات ملت شریف ایران را در دفاع از کیان انقلاب و اثبات وفاداری به ولایت فقیه به نمایش گذاشت.
بر پایه این خبر در دوشادوش راهپیمایان استاندار خراسان شمالی و معاونین، سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و جمع کثیری از مردم همیشه در صحنه شهرستان بجنورد شرکت داشتند.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول