اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

9 دی نور بصیرت الهی در دل امت درخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: در روز تاریخی 9 دی ماه نور بصیرت الهی در دل امت وفادار ایران اسلامی درخشید.

9 دی نور بصیرت الهی در دل امت درخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در این روز خروش ملت ایران فتنه‌گران را دچار تلاطمی پایان‌پذیر کرد تا هیچ وقت دنبال اندیشه فاسد و فاسق خود نباشند.
وی اراده خداوند متعال، ایمان به توفیق الهی و عشق مردم ایران به حریم امامت و ولایت را از عناصر تاثیرگذار شکل‌گیری حادثه 9 دی سال 88 اعلام کرد و افزود: این حضور عظیم و خروشان مردم تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.
امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه در این حماسه ماندگار دو عنصر حضور گسترده مردم و ایمان دینی نقش بی‌بدیلی داشته است خاطرنشان کرد: 9 دی حماسه ماندگاری بود که لبیک دوباره ملت با ولایت فقیه و اعلام وفاداری به حریم اسلام و مکتب اهل بیت را نشان داد.
قیاسی در ادامه سخنان خود به تلاش کور استکبار جهانی برای فتنه‌گری در انتخابات پیش رو را نیز متذکر شد و ادامه داد: تنها راه انسداد ترفند و توطئه دشمنان حضور قاطبه مردم در صحنه انتخابات پیش روست که دشمن را به خاک ذلت و نابودی می‌نشاند.
وی انتخابات 12 اسفند سال جاری را نمادی دیگر از مردم‌سالاری دینی در کشور بیان کرد و گفت: این انتخابات چشم تمام استکبار را کور می‌کند و اسباب سرفرازی ملت را باردیگر فراهم می‌آورد.
امام جمعه بیله‌سوار ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی را یادآور شد و اضافه کرد: نباید در صحنه تبلیغات آن هم به شکل زودهنگام کاندیداها به انسجام و وفاق ملت در انتخاب کاندیدای اصلح خدشه و ضربه‌ای وارد کنند چراکه صحنه انتخابات صحنه همگرایی است.
قیاسی در پایان سخنان خود فرا رسیدن سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) را گرامی داشت و گفت: همه ائمه معصوم ما برای زندگی و سعادت دنیوی و اخروی ما رهنمودهای فراوانی داشته‌اند که اگر به آنها توجه کنیم به درجه اعلای سعادت دنیوی و اخروی می‌رسیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول