اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کردستان:

بی‌بصیرتی برخی خواص عامل فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کردستان بصیرت را تنها راه پیروزی بر دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: بی‌بصیرتی برخی خواص عامل فتنه 88 بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در 9 دی پایان یافت.

بی‌بصیرتی برخی خواص عامل فتنه 88 بود
جهانشیر امینی در حاشیه مراسم تجمع و راهپیمایی 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دشمنان ما همواره در تلاشند که با ترفندهای مختلف به انقلاب آسیب برسانند و در این شرایط حساس تنها با ایجاد بصیرت و میثاق با رهبری می‌توان در مقابله با دشمنان ایستادگی کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروزه تهدیدات دشمن تنها در زمینه نظامی نبوده و در تلاش است که با روش‌های نوین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ارکان اصلی انقلاب را مورد حمله قرار دهد.
امینی تاکید کرد: از بین بردن اتحاد و انسجام مردم یکی از راهکارهایی است که در دستور کاری دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب قرار داشته و ایجاد بصیرت در بین خواص، افراد تاثیرگذار جامعه و دانشگاهیان اصلی‌ترین راهکار مواجهه با نقشه شوم آنها است.
رئیس دانشگاه کردستان خاطر نشان ساخت: برگزاری انتخابات یک بستر مناسب برای دشمنان برای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که این‌بار نیز به مانند همیشه رهبر معظم انقلاب با نشان دادن مسیر درست در بحران و فتنه سال 88 انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کردند.
امینی با اشاره به تلاش آمریکا و غرب برای تاثیرگذاری در حواشی برگزاری انتخابات کشورهای مختلف جهان، تصریح کرد: به عنوان جدیدترین مصداق تاثیر مخربانه و دخالت آشکار آمریکا و غرب می‌توان به انتخابات اخیر روسیه اشاره کرد که به یک بحران عمومی در این کشور تبدیل شد.
وی تاکیدکرد: بدون تردید در بحران و فتنه سال 88 تنها با درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب، ملت ما توانستند با بصیرت و هوشیاری خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و این‌بار نیز مثل همیشه با رهبری داهیانه ایشان پیروز میدان باشند.
امینی عنوان کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 88 با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جلو دشمنان ایستادند و نشان دادند که همیشه پای آرمان‌های خود با خون شهدا هستند.
رئیس دانشگاه کردستان افزود: امروزه دشمنان ما از توانمندی و قدرت علمی کشور بسیار هراسان شده و تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند تا جلو پیشرفت‌های علمی جوانان ما بگیرند.
امینی تاکید کرد: در جریان پا فشاری غرب برای تعطیل کردن برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای که با پایداری ملت هیچ‌گاه محقق نشد، دشمنان بدنبال تعطیل کردن تمام فعالیت‌های علمی کشور بودند و در حقیقت توقف فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کف مطالبات آنها بود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز نه تنها برنامه‌های علمی کشور متوقف نشده بلکه روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر علمی کشور در عرصه‌های مختلف علی‌الخصوص بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی هستیم.
رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبر فرزانه انقلاب در بحران‌های مختلف کشور تاکید کرد: امروزه ما با توجه به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم که عدم وجود رهبری مناسب، مسیر انقلاب مردم را منحرف کرده و شکاف‌های بزرگی در حرکت مردم ایجاد شده است.
وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در صورت وجود رهبری مقتدر و مردمی این انقلاب‌ها هم می‌توانستند بمانند انقلاب اسلامی ملت ایران به سرانجام رسیده و به الگویی مناسب برای همه مردم آزادی‌خواه جهان تبدیل شوند.
امینی در ادامه گفتگو با فارس با تشریح حوادث سال 88، نقش خواص را در جهت‌دهی مردم بسیار پراهمیت برشمرد و تاکید کرد: در طول تاریخ اسلام هم شاهد آن هستیم که برخی خواص بی‌بصیرت موجبات انحراف در دین و ‌عقاید مردم را فراهم آورده و ضربات بزرگی را به جامعه وارد نموده‌اند در صورتی که بصیرت میتواند زمینه ای برای شناسایی حق از باطل و رهایی از فضای غبارآلود باشد.
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه تک‌تک دانشگاهیان و خواص جامعه است که با ایجاد بصیرت به میثاق خود با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب پایبند بوده و همواره از ولایت فقیه پشتیبانی و اطاعت نمایند.
انتهای پیام/خ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول