اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عنبرآباد:

ملت ایران همواره حامی ولایت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: ملت ایران به دشمنان ثابت کردند که همواره حامی ولایت هستند.

ملت ایران همواره حامی ولایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان عنبرآباد با تبریک ولادت امام کاظم (ع) اظهار داشت: این امام بزرگوار می‌فرمایند «دنیا مانند ماری است که دارای پوستی نرم و سمی کشنده است که صاحبان عقل از آن دوری کرده و بی‌خردان به سوی آن دست دراز می‌کنند».
وی همچنین با تسلیت سالروز رحلت آیت‌الله مرعشی‌نجفی افزود: ایشان با درآمد نماز و روزه استیجاری خود مجموعه‌ای نفیس از انواع کتاب‌های دینی، مذهبی، علمی و ... گردآوری کرده است.
دشت‌آبادی تصریح کرد: این کتابخانه سومین کتابخانه بزرگ دنیا و مرکز بزرگ فرهنگی بین‌المللی جهان است که خدمات ارزنده‌ای به عالم اسلام ارزانی داشته است.
وی همچنین با گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه 88 ابراز داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری از جمله عناصر ماندگاری این واقعه عظیم حضور گسترده و ایمان دینی مردم بود که با این حادثه اسف‌بار به خروش آمدند و چنین حماسه بزرگی را خلق کردند.
دشت‌آبادی این روز را نشانه دلبستگی مردم به نظام دانست و بیان داشت: با وجود افکار و خیالات خام دشمنان که تصور می‌کردند، مردم از نظام بریده‌ و به آن پشت کرده‌اند، ملت ایران به آنان ثابت کردند که همواره حامی ولایت هستند.
وی عنوان کرد: این حماسه نشانه بیداری، هوشیاری، بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است و ثابت کردند که هر زمان که لازم باشد به میدان می‌آیند و هرگز صحنه را خالی نمی‌کنند.
دشت‌آبادی با اشاره به نامه تاریخی امام راحل به گورباچف آخرین رئیس جمهور شوروی گفت: امام خمینی (ره) با پیش‌بینی سقوط نظام سرمایه‌داری و کمونیستی به وی خطاب کرده بود که «دوره‌ای فرا می‌رسد که باید کمونیست را در موزه‌ها جستجو کرد» و با عنایت خداوند متعال این پیش‌بینی محقق شد.
وی اذعان داشت: حلقه دوم این پیش‌بینی نیز که همان سقوط نظام سرمایه‌داری غرب است با پدید آمدن جنبش «وال‌استریت» در حال تحقق یافتن است.
دشت‌آبادی با توجه به تأکید مقام عظمای ولایت بر اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: کاندیدهای مجلس باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «‌انتخابات کشور اسلامی ایران باید مسابقه‌ای برای ارائه خدمت نه کسب قدرت باشد»، عمل کنند.
امام جمعه موقت عنبرآباد اظهار داشت: از جمله دلایل تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم، رأی به جمهوری اسلامی، قانون اساسی، حق و تکلیف است.
وی افزود: همه افراد حق تعیین سرنوشت خود و شرکت در انتخابات را دارد تا با رأی خود نماینده اصلح را به مجلس شورای اسلامی بفرستد.
دشت‌آبادی با اشاره به برگزاری مانور ولایت در کشور تصریح کرد: اجرای این مانور نیز که مورد توجه رسانه‌ها و خبرگزاری‌‌های مهم دنیا قرار گرفته، نشانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه موقت عنبرآباد با اشاره به اهمیت تنگه هرمز در منطقه گفت: 90 درصد صادرات کشور، 40 درصد نفت جهان و ده‌ها نفت‌کش غول‌پیکر از این تنگه عبور می‌کنند.
وی افزود: تنگه هرمز مهم‌ترین تنگه نفتی دنیا است و روزانه 14 میلیون بشکه نفت ایران از این تنگه به کشورهای دیگر صادر می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول