اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

9 دی مانور دفاع از حریم ولایت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: 9 دی مانور عظیم امت در دفاع از حریم ولایت و امامت بود.

9 دی مانور دفاع از حریم ولایت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: در این مانور عظیم ملت ایران با پیامی آشکار به دنیا ثابت کرد که این انقلاب از استوانه ملت و امت هرگز به دور نخواهد بود.
وی شیطنت هشت ماهه استکبار جهانی را علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن یادآور شد و ادامه داد: ملت رشید ایران در روز 9 دی به تمام جهانیان ثابت کرد که این انقلاب صاحب و رهبری دارد که می‌تواند آن را از گرداب‌ها و منجلاب‌های سخت به سوی سعادت رهنمون کند.
امام جمعه خلخال گفت: حماسه مردمی ملت ایران در 9 دی پایانی بر ماه‌ها فتنه‌انگیزی دشمنان در کانون دلدادگی به ساحت امامت و ولایت بود و از سوی دیگر مهر تائیدی بر پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد.
رشتبری تلاش‌های همه‌جانبه استکبار و در راس آن دشمن همیشگی ملت ایران و سایر ملل را در بروز این فتنه و ترفندها یادآور شد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که حضور این مردم ولایت‌محور مشهود و معلوم است تلاش هیچ دشمنی به ثمر نمی‌نشیند.
وی دیگر پیام این مانور عظیم را دفاع از منافع سرزمینی و حاکمیتی خواند و اضافه کرد: با ارزش‌ترین پیام این مانور آن بود که اگر قرار باشد استکبار جهانی منافع ملت ایران را به خطر اندازد بداند که مردم ایران با بصیرت کامل تمام منافع آنها را در سراسر دنیا به خطر می‌اندازند.
امام جمعه خلخال فرارسیدن ولادت امام موسی کاظم(ع) را تبریک گفت و افزود: عاشقان امامت و ولایت باید پندپذیر زندگی آن امام همام باشند که در دوران خفقان بنی‌عباس در ترویج دین و اندیشه‌های اسلام سر از پای نمی‌شناخت.
رشتبری همچنین به ثبت نام کاندیداهای مجلس و آمادگی برای شروع مرحله‌ای دیگر از انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مظهر قدرت ایرانیان است و همه ما وظیفه داریم از این صلابت و قدرت دفاع کنیم.
وی تلاش استکبار جهانی را برای مخدوش کردن انتخابات پیش رو یادآور شد و اظهار داشت: استکبار جهانی در این انتخابات نیز سعی می‌کند با ابزارهای تفرقه‌افکنانه سلامت انتخابات را مخدوش کند اما حضور خروشان ملت اجازه چنین امری را نخواهد داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول