اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

حماسه 9 دی بیانگر ولایتمداری ملت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: حماسه 9 دی به معنای واقعی کلمه بیانگر ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حماسه 9 دی بیانگر ولایتمداری ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای ارومیه با حضور جمعی از نمازگزاران برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور غرورآفرین خود در خلق حماسه 9 دی به جهانیان اعم از دوستان و دشمنان نظام ثابت کردند تا پای جان در خط راستین ولایت فقیه و مسیر بر حق شهدای خود قرار دارند هیچ وقت در هیچ یک از بحران‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.
وی تصریح کرد: ملت ایران اعم از مرد، زن، کسبه، دانشجو و .. در اعیاد ملی اعم از 22 بهمن، 12 فروردین و .. با حضور در آیین‌های سیاسی و اجتماعی همچنین از طریق شرکت در انتخابات پشتیبانی خود از ولایت فقیه به منصه ظهور رسانده‌اند ولی در 9 دی حضور میلیونی ملت در میدان‌ها و شعارهای  آنها رنگ و بوی دیگری داشت.
این مسئول گفت: ایادی استکباری جهانی در سه دهه گذشته برای تسلیم ملت ما به انواع حربه اعم از تحریم اقتصادی، جنگ نظامی، جنگ روانی و ... روی آورده است ولی ملت ما به دلیل داشتن بصیرت عمیق و آگاهی به مقتضیات زمان در خط راستین ولایت فقیه قرار گرفتند تا از همه توطئه‌چینی‌ها و آتش‌افروزی‌ها در امان قرار بگیرند.
فخری با تأکید بر اینکه رسانه‌های گروهی باید برای تبیین ابعاد حماسه 9 دی بیش از پیش تلاش کنند، یادآوری کرد: رسانه‌های بیگانگان حرکات اجتماعی و رویدادهای داخلی  کشورمان برای بهره‌برداری سیاسی به نفع خود در حال رصد کردن هستند بر این اساس رسانه‌های داخلی باید در راستای ارتقای سطح دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی جامعه گام‌های بلندی بردارند.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول