اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته تریال کشور خبر داد

برگزاری نخستین رقابت‏ آسیایی دوچرخه‏سواری تریال در ایران

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‏سواری گفت: در صورت ایجاد ساز و کارهای لازم، نخستین دوره رقابت‏های آسیایی دوچرخه‏سواری تریال در ایران برگزار می‏شود.

برگزاری نخستین رقابت‏ آسیایی دوچرخه‏سواری تریال در ایران
مهرداد عقدایی در حاشیه برگزاری نخستین دوره رقابت‏های لیگ آزاد دوچرخه‏سواری تریال کشور که با حضور رئیس هیئت دوچرخه‏سواری استان تهران، مسئولان کمیته تریال کشور و علاقه‏مندان به این رشته در بومهن برگزار شد، اظهار کرد: ایران در رشته ورزشی تریال در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای حوزه خلیج فارس از جایگاهی ویژه برخوردار است.
وی ادامه داد: در آسیا نیز چند کشور حوزه شرق این قاره پهناور به صورت حرفه‏ای طی سالیان اخیر ورزش تریال را دنبال کرده‏اند.
عقدایی، تریال را ورزشی جذاب خواند و افزود: باور حرکات نمایشی دشوار و انجام پرش‏های بلند یک متری برای تماشاگران رشته ورزشی تریال در نگاه اول چندان ساده نیست.
سرپرست کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‏سواری تصریح کرد: این جذابیت وافر، مسئولان فدراسیون دوچرخه‏سواری را بر آن داشت تا جوانان علاقه‏مند را به منظور جلوگیری از بروز آسیب به آنها و یا مزاحمت برای شهروندان زیرپوشش خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: هیئت‏های استانی تریال با همراهی خوب و همیشگی ریاست فدراسیون دوچرخه‏سواری در راستای انسجام در فعالیت‏های این رشته و خودداری از پرداختن انفرادی به آن اقدامات خوبی را اجرایی ساخته اند.
عقدایی در مورد دشواری ورزشکاران فعال در عرصه دوچرخه‏سواری پیرامون تهیه اقلام این رشته اظهار کرد: در حال حاضر تریال‏کاران کشور پیرامون تهیه اقلام مورد نیاز خود در سطح حرفه‏ای با مشکلاتی مواجه هستند.
سرپرست کمیته تریال فدراسیون دوچرخه‏سواری با اشاره به برخی ویژگی‏های دوچرخه‏های مورد استفاده در رشته تریال گفت: راکبان دوچرخه‏های فعال در زمینه تریال از دوچرخه‏هایی با ویژگی‏های خاص استفاده می‏کنند.
وی ادامه داد: سبکی آلیاژ به کار رفته در ساخت، وزن پایین، استحکام بدنه، فقدان زین، پره‏های زیاد در دو چرخ و استفاده از لاستیک‏های مخصوص از جمله ویژگی‏های بارز دوچرخه‏های مورد استفاده در تریال است.
عقدایی اضافه کرد: تلاش مجموعه خانواده بزرگ فدراسیون دوچرخه‏سواری کشور، رفع موانع موجود در تهیه وسایل مورد نیاز برای ادامه توفیقات رشته ورزشی تریال است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول