اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال شهرک‌های صنعتی خراسان:

کسب امتیاز در آمل یکی از اهداف والیبال خراسان شمالی بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: به کسب امتیاز در آمل بسیار امیدوار بودیم ولی این امر در نخستین بازی دور برگشت لیگ دسته یک والیبال محقق نشد.

کسب امتیاز در آمل یکی از اهداف والیبال خراسان شمالی بود
محمد رضا تابعی پس از دیدار نخست دور برگشت لیگ دسته یک والیبال کشور که با شکست سه بر صفر تیمش مقابل کاله جوان مازندران پایان یافت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: بازیکنان ما از آمادگی خوبی برخوردار بودند و در تعطیلات نیم فصل نیز تمرینات منسجم و هماهنگ را پشت سر گذاشتیم.
وی تصریح کرد: خیلی به کسب امتیازات لازم در آمل امیدوار بودیم و برای این امر حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم ولی با بازی خوب بازیکنان کاله جوان در دیدار خانگی شان این امر محقق نشد.
تابعی با اعلام اینکه کاله هم‌اکنون به یکی از قطب‌های والیبال کشورمان تبدیل شده است، بیان داشت: کسب امتیاز مقابل کاله مازندران در لیگ برتر و کاله جوان در لیگ دسته یک والیبال برای هر تیمی بسیار سخت و مشکل است.
وی با تاکید اینکه دو بازیکن آملی و یک بازیکن سابق تیم والیبال لیگ برتری کاله را در تیم خود به خدمت گرفتیم، اظهار داشت: مظلوم و اولیایی از بازیکنان سال گذشته کاله جوان بودند که در تیم ما تمرین دارند و ابراهیم یلمه لیبرو فصل گذشته کاله مازندران نیز در نیم فصل به تیم شهرک‌های صنعتی پیوست و نخستین بازی خود را دیروز برابر کاله جوان انجام داد که از این بازیکن رضایت داریم.
وی با اعلام اینکه دلقندی سرمربی این تیم به خاطر برخی مشغله کاری نتوانست به آمل بیاید، گفت: امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.
تابعی با بیان اینکه از بازیکنان خود رضایت دارم، ابراز داشت: در هر سه گیم پایاپای کاله جوان کار کردیم و به دنبال کسب امتیاز از این تیم بودیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول