اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

اخلال‌گران لیگ برتر والیبال در مازندران شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اعلام شناسایی چند اخلالگر و تماشاگرنما در بازی دیروز والیبال کاله و گیتی پسند اصفهان گفت: رشد تیم‌داری در آمل افزایش داشته است.

اخلال‌گران لیگ برتر والیبال در مازندران شناسایی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه ظهر امروز در شورای ورزش این شهرستان با بیان اینکه آمل در رشته‌های هندبال، ووشو و بسکتبال با ویلچر جانبازان در لیگ‌های مطرح کشور نماینده دارد، اظهار داشت: روند افزایشی تیم‌داری این شهرستان در سال‌های اخیر نشان از رویکرد دوستداران ورزش به سمت و سوی ورزش قهرمانی حکایت دارد.
وی با اشاره به اینکه رشد ورزش قهرمانی در آمل در سال‌های اخیر محسوس بوده، یادآور شد: هدف اصلی تیم‌های آملی، فتح لیگ‌های کشوری است و برنامه استانی چندانی در دست ندارند.
جمشیدپناه با اعلام اینکه تیم والیبال کاله آمل سوای نتیجه‌ای که دیروز در بازی با گیتی‌پسند گرفت یک امید ورزشی برای آملی‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: امروز باخت‌های این تیم برای آملی‌ها شیرین است چون به بحث روز ورزش کشور تبدیل شده است.
این مسئول با بیان اینکه نباید وجهه تیم‌های آملی با حضور افرادی که کمتر از انگشتان دست هستند خدشه‌دار شود، یادآور شد: این افراد در ورزشگاه‌ها شناسایی شدند و امیدواریم برخورد مناسبی با آنان صورت گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به اینکه ما نیز از نحوه میزبانی در بازی دیروز کاله شرمنده شدیم، افزود: هر جریمه‌ای که فدراسیون برای ما در نظر بگیرد خودمان نیز محرومیت‌های بیشتری اعمال می‌کنیم تا ماجراهای اینچنینی تکرار نشود.
وی با اعلام اینکه نرخ‌گذاری در باشگاه‌های ورزشی آمل انجام شده، تصریح کرد: با بازدیدهای میدانی روند اجرای مفاد این نرخ‌نامه مورد ارزیابی قرار گرفته است.
جمشیدپناه با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی از باشگاه‌های ورزشی، عدم رعایت این نرخ‌نامه‌ها به خوبی مشخص شده، متذکر شد: مسائل بهداشتی نیز در این باشگاه‌ها رعایت نمی‌شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه بازدیدها و نظارت‌ها برای اجرای نرخ‌نامه از سوی مسئولان باید ادامه داشته باشد، اذعان داشت: حضور میدانی موجب می‌شود تخلفات بیشتری شناسایی و رفع شود.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول