اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین:

101 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین گفت: 101 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در استان قزوین دستگیر شد.

101 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران فرماندهی انتظامی استان شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی در این شهر  در بازرسی بدنی از افرادی 29، 26،40، 21، 28 ، 30 و 47 ساله دو گرم تریاک، پنج سانت شیشه، 30 سانت شیشه، 30 سانت شیشه، دو گرم شیشه، 30 سانت هروئین و 15سانت شیشه کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی تاکستان همچنین حین گشت زنی به دو نفر مشکوک و در بازرسی بدنی از این دو شش گرم شیشه و 10 گرم تریاک، مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر تاکستان نیز حین گشت‌زنی از فردی هفت گرم شیشه و از فرد دیگری 10 گرم تریاک کشف و ضبط کردند و حین گشت‌زنی به دو نفر مشکوک و در بازرسی بدنی از آنها شش گرم شیشه و 10 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: مأموران پاسگاه خرمدشت از افرادی 36، 39، 36، 25، 54، 38، 25، 65 و 57 ساله به ترتیب 40 سانت هروئین، پنج گرم و 60 سانت هروئین، یک بسته پنج سانتی هروئین، 12.5 گرم تریاک، 20 گرم شیشه، 25 سانت شیشه شش و 11 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: مأموران انتظامی خرمدشت از توابع تاکستان در بازرسی بدنی از دو نفر سه گرم و 23 سانت شیشه، در بازرسی از یک منزل 260 گرم تریاک و 13 سانت شیشه، در بازرسی بدنی از یک نفر 25 سانت شیشه و در بازرسی بدنی از راکب موتورسیکلت 21 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند خاطرنشان کرد: مأموران بخش ضیاء آباد از توابع تاکستان حین گشت‌زنی به دو نفر مشکوک و در بازرسی بدنی از این دو نفر چهار گرم تریاک و 60 سانت هروئین کشف و ضبط کردند.
وی عنوان کرد: مأموران بخش ضیاء آباد به فردی 23 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی از وی دو گرم تریاک کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در ضیاء آباد به فردی 32 ساله مشکوک شدند که در بازرسی بدنی از این متهم 25 سانت شیشه و پنج گرم و از فردی 40 ساله یک گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
وی گفت: مأموران پاسگاه کورانه حین گشت زنی در بازرسی بدنی از دو نفر دو گرم و 70 سانت تریاک و چهار گرم سوخته تریاک و در آزادراه قزوین- کرج به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و از راننده 53 ساله آن پنج گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند عنوان کرد: همین مأموران به فردی 31 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی از این فرد 170 گرم تریاک، به فردی 39 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی از وی یک گرم شیشه ، در بازرسی از یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای این منطقه 67 گرم شیره تریاک و یک ترازوی توزین مواد مخدر کشف و یک نفر را نیز دستگیر و در بازرسی بدنی از راننده 29 ساله یک دستگاه پراید هفت گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی توضیح داد: مأموران انتظامی شهر اقبالیه دو نیم گرم هروئین را در بسته‌های آماده فروش از یک فرد، در بازرسی از یک مغازه داخل این شهر 178 گرم تریاک و پنج گرم سوخته تیراک کشف و متهم را دستگیر و حین گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و در بازرسی بدنی از آن دو گرم و 60 سانت شیشه کشف و ضبط و راکب آن را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 20 اقبالیه حین گشت‌زنی در منطقه چوبیندر در بازرسی بدنی از فردی سه گرم و چهار سانت شیشه، در بازرسی بدنی از فردی شش گرم تریاک، از فردی 21 ساله هفت گرم تریاک، از فردی 29 ساله یک گرم هروئین و از فردی 24 ساله دو گرم هروئین همچنین در بازرسی بدنی هفت گرم شیره تریاک و دو گرم سوخته تریاک و یک گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: مأموران کلانتری 11 البرز حین گشت زنی به فردی مشکوک و در بازرسی بدنی از وی 162 قرص متادون و در بازرسی از فردی 26 ساله نیز دو گرم شیشه و نیم گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند گفت: مأموران کلانتری 12 بازار قزوین حین گشت‌زنی دو نفر را در حال خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و سه گرم تریاک، در بازرسی بدنی از یک نفر 4.10 گرم کراک و 20 سانت هروئین، در خیابان ایران گاز به دو نفر مشکوک و در بازرسی بدنی سه گرم تریاک و در سلامگاه به دو نفر معتاد مشکوک و در بازرسی بدنی دو گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی افزود: مأموران کلانتری 13 باهنر در بلوار باهنر به فردی مشکوک و در بازرسی بدنی دو گرم شیشه، در بازرسی بدنی از فردی 30 ساله پنج گرم کراک و فردی 22 ساله را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی سه گرم تریاک و یک گرم حشیش کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: مأموران کلانتری 17 غیاث‌آباد پس از اخذ حکم وارد منزلی شدند که در بازرسی از منزل سه گرم تریاک و سه گرم کراک کشف و یک نفر متهم را در این رابطه دستگیر و مأموران کلانتری 11 مدرس در بازرسی از یک منزل 20 گرم تریاک، 10 گرم شیره تریاک، یک گرم شیشه و دو تخته فرش سرقتی را کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه رجائی دشت در بازرسی بدنی از یک نفر پنج گرم تریاک و 30 سانت سوخته تریاک و از دو نفر را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و پنج گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کوهگیردر بازرسی بدنی از یک نفرچهار گرم و 20 سانت تریاک، در بازرسی بدنی از یک فرد یک گرم شیشه، به دو فرد 35 و 20 ساله مشکوک که در بازرسی بدنی از این دو نفر به ترتیب 19 و سه گرم تریاک، در جاده قدیم قزوین- رشت از راننده یک کامیون یک گرم تریاک و به فردی مشکوک و در بازرسی بدنی هشت گرم تریاک و یک گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: مأموران پاسگاه کوهگیر و کوهین در دو اقدام جداگانه در بازرسی از سه نفر به ترتیب دو گرم تریاک،20 سانت شیشه و چهار گرم تریاک، مأموران پاسگاه کوهین سه نفر را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و شش گرم تریاک و دو نفر را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و 15 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه معلم کلایه در بازرسی بدنی از یک نفر شش گرم تریاک، مأموران پاسگاه معلم کلایه حین گشت‌زنی به دو نفر مشکوک و در بازرسی بدنی از آنها دو گرم تریاک و یک گرم گراس و در اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر هفت نفر را دستگیر و 32 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی اعلام کرد: مأموران انتظامی پاسگاه نیارک در بازرسی بدنی از یک نفر 50 ساله 10 گرم تریاک و در بازرسی بدنی از فردی یک و نیم گرم شیشه و 40 سانت تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند توضیح داد: مأموران کلانتری 21 محمود‌آباد در بازرسی بدنی از یک نفر 97 گرم تریاک، در بازرسی بدنی از یک نفر 33 گرم تریاک، در جاده قدیم نظام آباد به فردی 30 ساله مشکوک و 10 گرم شیشه و سه گرم گراس، در طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان یک نفر را دستگیر و چهار گرم تریاک و یک گرم هروئین و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از دو سرنشین آن 35 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: مأموران یگان امداد قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان قزوین- کرج به یک دستگاه خودرو سمند به رانندگی فردی 50 ساله مشکوک و در بازرسی از این خودرو 19.20گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران یگان امداد قزوین در اتوبان قزوین- کرج به یک دستگاه سمند به رانندگی فردی 50 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی 15 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
مإموران یگان امداد قزوین در اتوبان قزوین- کرج در بازرسی بدنی از پنج نفر پنج گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند ادامه داد: مأموران یگان امداد قزوین حین گشت‌زنی به دو نفر مشکوک و 10 گرم حشیش، از راننده 28 ساله یک دستگاه سمند شش گرم حشیش، چهار گرم تریاک و پنج گرم شیره تریاک، از راننده یک کامیون شش گرم شیره تریاک، از راننده 37 ساله یک دستگاه خودرو پژو 405مقدار دو گرم تریاک و از راننده 70 ساله یک دستگاه سمند 28 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی گفت: مأموران انتظامی اسفرورین از توابع تاکستان حین گشت‌زنی به فردی 27 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی 60 سانت شیشه و چهار گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد در آزادراه قزوین- کرج به یک دستگاه خودرو مشکوک و سرنشین 33 ساله آن که اهل و ساکن تهران بود را مورد بازرسی بدنی قرار دادند که دو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک حباب پایپ شیشه‌ای کشف و ضبط شد.
وی تأکید کرد: مأموران یگان امداد قزوین در اتوبان قزوین- کرج به یک دستگاه خودرو سمند به رانندگی فردی 50 ساله مشکوک و در بازرسی بدنی از وی 15 گرم تریاک کشف و ضبط کردند همچنین در بازرسی از یک دستگاه خودرو 27 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند افزود: مأموران پاسگاه کورانه در عوارضی اتوبان قزوین- کرج به فردی 37 ساله مشکوک و یک گرم شیشه کشف و ضبط کردند همچنین در بازرسی بدنی از راننده یک دستگاه خودرو 206 سه گرم شیشه کشف و ضبط کردند.
وی خاطرنشان کرد: مأموران یگان امداد قزوین در اتوبان قزوین- کرج به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو یک گرم شیشه و 17 گرم شیشه تریاک به همراه یک دستگاه پایپ کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: مأموران در ادامه بازرسی از این خودرو یک عدد پلاک خودرو سرقتی را که در زیر صندلی پنهان کرده بودند، کشف و برای تحقیقات بیشتر خودرو و راننده به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول