اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ترانزیت مواد مخدر در فارس ناامن شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با عزم راسخی که برای برخورد با ناامنی‌های اجتماعی و اخلاقی در مسئولان انتظامی و قضایی استان فارس وجود دارد، در آینده شاهد افزایش ضریب امنیتی استان فارس می‌شویم.

ترانزیت مواد مخدر در فارس ناامن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه بازدید از کشفیات مواد مخدر، از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس، با تقدیر از دست‌اندرکاران این بخش اظهار داشت: آمار بالای کشفیات مواد مخدر در استان فارس، حاکی از عزم جدی و راسخ مسئولان و دست‌اندرکاران انتظامی، قضایی و اطلاعاتی این استان در برخورد با عوامل ناامنی است و این روند به طور حتم در آینده منجر به افزایش ضریب امنیتی فارس می‌شود. 
وی با اشاره به موقعیت استان فارس در ترانزیت مواد مخدر خاطرنشان کرد: استان فارس باید در نظر قاچاقچیان به مکانی ناامن برای ترانزیت مواد مخدر تبدیل شود و در این راستا نیز مجموعه مدیریتی استان فارس از هیچ‌گونه همکاری برای ارتقای توان کاری فرماندهی انتظامی این استان دریغ نمی‌کند.
استاندار فارس در این بازدید که با حضور معاون سیاسی امنیتی وی، فرمانده انتظامی استان فارس و مدیرکل اطلاعات استان فارس انجام شد، از مراحل کشف و ضبط پنج تن و نیم مواد مخدر (حشیش و تریاک) در استان فارس مطلع شد.
انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول