اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی:

دشمنان ایران با قاچاقچیان مواد مخدر عکس یادگاری می‌گیرند

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی دشمنان گفت: دشمنان ما امروز در افغانستان با قاچاقچیان مواد مخدر عکس یادگاری می‌گیرند، حال اینکه فرزندان ایران جان خود را در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیم می‌کنند.

دشمنان ایران با قاچاقچیان مواد مخدر عکس یادگاری می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست با خانواده‌های دانش‌آموزان شهر سنخواست، اظهار داشت: خانواده‌ها ضمن نظارت بر رفتار فرزندان باید راهنمایی‌ها و هدایت‌های لازم را به منظور جلوگیری از ناهنجاری‌های فرزندان ارائه کنند.
وی یکی از مهم‌ترین دلایل اعتیاد جوانان را نشست و برخاست با افراد نا اهل و ناباب دانست و گفت:‌ والدین با ایجاد محیطی گرم و صمیمی در درون خانواده‌ها شرایط را به گونه‌ای ایجاد کنند تا این شرایط برای نشست و برخاست با دوستان ناباب فراهم نشود.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از اعتیاد به مواد مخدر به عنوان بزرگ‌ترین مشکل امنیتی جامعه یاد کرد و افزود: در این راستا آگاه‌سازی جامعه و خانواده‌ها نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر شیمیایی امری ضروری است.
وی با بیان اینکه شوک هزاره سوم امروز در کنار سلاح‌های کشتار جمعی، فقر و آلودگی محیط زیست پدیده ویرانگر به نام اعتیاد، مواد مخدر و روان‌گردان‌ها روبه‌رو است، تصریح کرد: گسترش مواد مخدر در جامعه اسلامی به ویژه مواد مخدر صنعتی از برنامه‌های دشمنان است.
یزدان‌پناه اضافه کرد: دشمنان ما امروز در افغانستان با قاچاقچیان مواد مخدر عکس یادگاری می‌گیرند، حال اینکه فرزندان انقلاب جان خود را در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و این بلای خانمان سوز تقدیم می‌کنند.
یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به اینکه گرایش جوانان به استفاده از مواد مخدر صنعتی نگران‌کننده است، افزود: در این راستا آگاه‌سازی جامعه و خانواده‌ها نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر شیمیایی امری ضروری است.
وی تاکید کرد: باید فرهنگ پیشگیری به عنوان مهم‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین عامل از سوی خانواده‌‌ها و جامعه مورد توجه قرار بگیرد.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با تاکید بر مخاطرات سوء مصرف مواد مخدر صنعتی، بیان داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده، میزان بازگشت سلامت افراد معتاد به مصرف مواد مخدر صنعتی بسیار کم است.
وی خاطرنشان کرد: اعتیاد به عنوان یک بیماری اجتماعی دارای عوارض جسمی و روانی ویژه‌ای است و از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی جوامع امروزی محسوب می‌شود که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه و موجب رکود اجتماعی در زمینه‌های مختلف است و ویرانگری‌های حاصل از آن، زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی می‌شود و سلامت جامعه به ویژه کانون گرم خانواده را به مخاطره می‌اندازد.       
آموزش پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان شهدای شهر سنخواست با حضور خانواده‌های دانش آموزان دبیرستانی برگزار شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول