اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف 5.5 تن مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی دو عملیات جداگانه و از دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان، بیش از پنج تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

کشف 5.5 تن مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: از حدود 25 روز قبل مطلع شدیم که یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انجام فعالیت‌هایی در این استان دارند که با انجام کارهای اطلاعاتی سرانجام این باند چهار روز قبل شناسایی و حدود یک تن و 300 کیلو مواد مخدر از جمله حشیش از آنها کشف شد و اعضای آن نیز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: پس از اشراف اطلاعاتی بر ارتباط این باند با یک باند دیگر، سرانجام موفق به شناسایی باند دوم مرتبط با باند نخست شدیم که این باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز روز گذشته با یک اقدام عملیاتی متلاشی و علاوه بر کشف چهار تن و 300 کیلوگرم تریاک و پنج خودرو، شش نفر از اعضای آن نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: اعضای این باند که از شرق کشور اقدام به وارد کردن مواد مخدر به فارس می‌کردند قصد داشتند مقداری از این مواد کشف شده را در این استان توزیع و مابقی را به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند.
سجادیان گفت: با کشف این مواد مخدر، حجم کشفیات پلیس استان فارس در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیانگر 12 درصد افزایش است.
استاندار فارس نیز در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر گفت: استان فارس در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار گرفته و این موضوع وظیفه پلیس و دستگاه قضا را بسیار سنگین کرده است.
وی در پایان افزود: مجموعه مدیریتی استان فارس تمام توانایی خود را برای همکاری و هماهنگی در راستای ناامن کردن مسیر ترانزیت کالای قاچاق و مواد مخدر به کار بسته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول