اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک:

باید از هر فرصتی برای توسعه ژیمناستیک بهره گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به فراهم شدن امکان حضور ورزشکاران و مربیان ژیمناستیک در یکی از کشورهای صاحب این رشته گفت: باید از هر فرصتی برای رشد و توسعه این ورزش بهره گرفت.

باید از هر فرصتی برای توسعه ژیمناستیک بهره گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر درویش‌زاده در نخستین مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان زنجان اظهار داشت: تاکید مسئولان فدراسیون ژیمناستیک بر جذب افراد لایق و کار بلد در رشته ژیمناستیک در این فدراسیون است.
وی کمک به تامین تجهیزات سالن‌های ژیمناستیک را از وظایف فدراسیون اعلام کرد و افزود: همه تلاش خود را برای کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز انجام خواهد داد.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در جلسه از طرف مربیان و داوران ژیمناستیک فعال در استان زنجان تصریح کرد: باید در نظر گفت که فدراسیون ژیمناستیک کمیته‌هایی تشکیل شده است، که هر کدام کار خود را انجام می‌دهند.
وی تاکید کرد: هر چند بر کار کمیته‌های تشکیل شده در فدراسیون ژیمناستیک نظارت می‌کند، ولی بنا را بر عدم دخالت در امور کمیته‌ها گذاشته است.
درویش‌زاده اضافه کرد: فدراسیون بنا را بر تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف کمیته‌های مختلف تشکیل شده در فدراسیون ژیمناستیک گذاشته است.
وی با اشاره به برگزاری 54 دوره آموزشی برای مربیان و داوران رشته ژیمناستیک گفت: این در حالی است که بر اساس تقویم فقط 24 دوره آموزشی برای فدراسیون پیش‌بینی شده بود، ولی فدراسیون بنا را بر جبران کاستی‌های گذاشته است.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اینکه کشور چین یکی از کشورهای صاحب نام در رشته ژیمناستیک است، افزود: بر اساس یک برنامه چهار ساله تدوین شده یک کمپ برای اعضای تیم ملی و همچنین چند تن از مربیان برنامه‌ریزی شد که هم اکنون در حال اجرا است.
وی با اشاره به همکاری مسئولان ورزش کشور برای اعزام ورزشکاران به چین بر ضرورت استفاده از هر ظرفیت برای توسعه این ورزش تاکید کرد.
در ادامه این نشست چند تن از نمایندگان مربیان و داوران اقدام به ارائه مشکلات موجود در صنف خود کرده و جواب‌هایی را از مسئولان ارشد فدراسیون دریافت کردند.
همچنین نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک در این جلسه با اشاره به افتتاح یک سالن تخصصی ژیمناستیک در شهر خرم‌دره گفت: خیلی از مراکز استان‌ها هم، چنین امکاناتی را ندارند و برخورداری شهرستان‌های این استان نشان از توانمندی مسئولان ورزش زنجان است.
عباسعلی توانا با اشاره به گلایه‌های مطرح شده در زمینه زمان برگزاری مسابقات رده‌های مختلف سنی افزود: فدراسیون قبل از اجرای برنامه‌ها در سایت ژیمناستیک اقدام به نظرخواهی می‌کند که تا کنون در این سایت هیچ اظهار نظری درج نشده است.
دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به حضور تیم استان زنجان در لیگ برتر تاکید کرد: تیم زنجان تنها تیمی بومی حاضر در لیگ برتر ژیمناستیک است.
سالک با بیان اینکه تیم ژیمناستیک استان زنجان در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفته است، افزود: با توجه به حضور غیر بومی‌ها در دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر باید اذعان کرد که در واقع این تیم بهترین تیم بومی لیگ برتر است.
وی با اشاره به اعزام 24 نفر به یک اردوی تمرینی در چین گفت: بعد از سال‌ها این نخستین اقدام برای ارزیابی توانایی‌های ورزشکاران و افزایش توان فنی مربیان است.
شایان ذکر است، در این نشست سه مصوبه که عبارت بودند از تقویم ورزشی هیئت ژیمناستیک استان زنجان، پذیرفته شدن درخواست هیئت از فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام تیم هنری ایروبیک زنجان به یک تورنمنت بین‌المللی و همچنین برگزار کلاس‌های درجه دو مربیگری در زنجان به تصویب رسید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول