اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ باشگاهی ژیمناستیک بانوان صورت گرفت؛

8 بازیکن تیم هیئت ژیمناستیک اصفهان روی سکو رفتند

خبرگزاری فارس: هشت بانوی ژیمناست کار اصفهانی در مسابقات لیگ باشگاهی ایروبیک ژیمناستیک روی سکو رفتند.

8 بازیکن تیم هیئت ژیمناستیک اصفهان روی سکو رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مسابقات لیگ باشگاهی ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور که در رده‌های سنی مختلف به میزبانی تهران برگزار شد، هشت ژیمناست اصفهانی در قالب تیم هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در این مسابقات حضور یافتند.
در رده سنی 10 و 11 سال، در بخش سه نفره ورزشکاران اصفهانی به عنوان سوم دست یافتند و در بخش تیمی مقام چهارم را کسب کردند.
در رده سنی 12 تا 14سال نیز در بخش دونفره عنوان سوم و در بخش سه نفره عنوان پنجم و در بخش تیمی عنوان چهارم به ژیمناست کاران اصفهانی تعلق یافت.
در رده 15 تا 17 سال نیز، در بخش انفرادی عنوان پنجم، در بخش تیمی عنوان سوم، در بخش دو نفره مقام چهارم و در بخش سه نفره عنوان سوم به ورزشکاران اعزامی اصفهان اختصاص یافت.
با تصمیم فدراسیون ژیمناستیک، الهام صانعی داور بین‌المللی اصفهان مسئولیت فنی این مسابقات را بر عهده داشت.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تیم بانوان اصفهان با حمایت مالی هیئت و با نام هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در مسابقات شرکت  کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها به صورت لیگ برگزار می‌شد، فدراسیون تاکید داشت که تیم‌ها در قالب باشگاه شرکت کنند اما با نبود حامی مالی و باشگاهی که از این تیم برای شرکت در مسابقات حمایت کند، هیئت هزینه شرکت تیم را بر عهده گرفت.
اصغر نکوگل افزود: ژیمناستیک در بخش بانوان از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و با وجود هزینه زیادی که شرکت تیم بر هیئت تحمیل می‌کرد، تصمیم به اعزام تیم گرفتیم تا بانوان ژیمناست کار فرصت حضور در این مسابقات و رقابت با سایر ورزشکاران را به دست بیاورند.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود و سطح ژیمناستیک اصفهان نسبت به برخی از استان‌ها روی سکو رفتن هشت نفر از ورزشکاران اصفهانی رضایت بخش است و امیدواریم در سال‌های آینده با برنامه‌هایی که در حوزه بانوان مد نظر است، حرکت و پیشرفت بیشتری در بخش بانوان داشته باشیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول