اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه و حمایت هیئت ژیمناستیک استان اصفهان؛

تیم ایروبیک ژیمناستیک بانوان در لیگ شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: تیم ایروبیک ژیمناستیک هیئت اصفهان در مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

تیم ایروبیک ژیمناستیک بانوان در لیگ شرکت می‌کند
اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقات لیگ ایروبیک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور در بخش بانوان روزهای آینده به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تیم بانوان اصفهان با حمایت مالی هیئت و با نام هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در مسابقات شرکت می‌کند، تاکید کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها به صورت لیگ برگزار می‌شود، فدراسیون تاکید داشت که تیم‌ها در قالب باشگاه شرکت کنند اما با نبود حامی مالی و باشگاهی که از این تیم برای شرکت در مسابقات حمایت کند، هیئت هزینه شرکت تیم را بر عهده گرفت.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان افزود: ژیمناستیک در بخش بانوان از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و با وجود هزینه زیادی که شرکت تیم بر هیئت تحمیل می‌کرد، تصمیم به اعزام تیم گرفتیم تا بانوان ژیمناست کار فرصت حضور در این مسابقات و رقابت با سایر ورزشکاران را به دست بیاورند.
وی ادامه داد: این مسابقات به صورت یک نفره، دو نفره و سه نفره صورت می‌گیرد و نتایج تیمی از محاسبه مجموع کامل نفرات شرکت کننده به دست می‌آْید.
نکوگل افزود: با تصمیم فدراسیون ژیمناستیک، الهام صانعی داور بین‌المللی اصفهان مسئولیت فنی این مسابقات را بر عهده دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول