اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی ژیمناستیک:

ژیمناستیک‌کاران کشور در کمپ ‌آموزشی چین حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی ژیمناستیک از حضور تیم ملی ژیمناستیک کشور در کمپ تمرینی‌آموزشی چین در پایان ماه جاری خبر داد.

ژیمناستیک‌کاران کشور در کمپ ‌آموزشی چین حضور می‌یابند
وحید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور از 25 آذر تا 10 دی ماه در این کمپ تمرینی‌آموزشی شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اراک تصریح کرد: این اردو از روز گذشته با حضور 12 نفر از ورزشکاران برتر شهرهای مختلف در اراک آغاز شده است و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.
مربی تیم ملی ژیمناستیک بیان کرد: طی هماهنگی‌‌های به عمل آمده با مسئولان دو کشور ایران و چین مقرر شد اعضای تیم ملی جوانان و نوجوانان دو کشور در شهر نانجینگ چین زیر نظر مربیان چینی و ایرانی به تمرین بپردازند که بعد از پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اراک بلافاصله اعضای تیم به چین اعزام خواهند شد.
احمدی با بیان اینکه در اردوی آماده‌سازی تیم ملی چهار نفر مربی ژیمناستیک‌کاران را  آموزش خواهند داد، گفت:   اعضای تیم ملی، نوجوان و جوانان 14 تا 17 سال هستند که فدراسیون بر روی این رده سنی سرمایه‌گذاری‌های خوبی کرده است.
وی هدف از برگزاری اردوهای آماده‌سازی را حضور قدرتمند ورزشکاران در مسابقات آسیایی و المپیک عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون سطح آسیا در ژیمناسیتک بسیار بالاست و برای کسب عنوان‌های برتر در بین کشورهای مختلف باید تلاش‌ها را دو چندان کرد.
مربی تیم ملی ژیمناستیک تشکیل اردوهای آماده‌سازی، استفاده از مربیان  کشورهای صاحب‌نام و برنامه‌ریزی منظم را از راه‌های رسیدن به موفقیت در سطح آسیا عنوان کرد.
احمدی از حضور محمدرضا حمیدی‌ در رده سنی جوانان و احمد جعفری در رده سنی نوجوانان در اردوی تیم ملی خبر داد.
احمدی از مربیان استان مرکزی است که به اردوی تیم ملی دعوت شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول